Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه بروجرد در آیین افتتاح این قرارگاه گفت: مردم مشکلات را با توکل و امید به آینده بهتر تحمل می کنند و خدمت به آنان بسیار ارزشمند است،

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: مدت زمان صدور مجوز برای سرمایه گذاران در لرستان و شهرستان بروجرد بسیار طولانی است که به همین دلیل قرارگاه پشتیبانی از تولید و اشتغال برای حمایت از سرمایه گذاران راه اندازی شده است تا مجوزها با اختیارات مدیران شهرستانی صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بروجرد گفت: با افتتاح قرارگاه پشتیبانی از تولید و اشتغال، مجوزهای قانونی تولید و سرمایه گذاری ظرف مدت چند روز در شهرستان صادر خواهد شد.

سپاه و نیروی مقاومت بسیج، اداره صنعت، معدن و تجارت، حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی، فرمانداری و امام جمعه بروجرد اعضای قرارگاه پشتیبانی از تولید و اشتغال هستند.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بروجرد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بروجرد لرستان سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بروجرد لرستان تولید و اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پروژه کارخانه شیرخشک بروجرد یکی از پروژه‌های راهبردی است که با پیگیری‌های چندساله به ثمر نشست و در اسفندماه سال ۱۴۰۰ فاز اول آن به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در ابتدا تحت عنوان خوراک کودک ۳۱ سال در حد یک ستون، سقف و تیرچه بلوک رها شده بود و بعد از ۳۱ سال در دستور کار فروش قرار گرفت که با پیگیری‌های مستمر و مذاکرات متعدد با وزرای وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موفق شدیم مصوبه احیای کارخانه را اخذ کنیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: با سرمایه‌گذاری شرکت تامین اجتماعی کشور (شستا) فاز اول آن در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید که روزانه ۲۰۰ تن شیر را فرآوری می‌کند.

گودرزی بیان کرد: در فاز دوم که هم اکنون در حال اجرا است ظرفیت آن به ۵۰۰ تن و در فاز سوم به ۱۰۰۰ تن خواهد رسید و در فازهای بعدی سایر محصولات در رابطه‌ با مواد اولیه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: این پروژه ظرفیت توسعه در تولید محصولات مختلف را داشته و یکی از نکات مهمی که در این پروژه وجود دارد این است که ۹۰ درصد شیرهای دریافتی به پساب تبدیل می‌شود که با توجه به هماهنگی‌های بین شرکت و شهرداری بروجرد مقرر شد که پساب با پمپاژ و انتقال جهت آبیاری فضای سبز حاشیه کمربندی مورد استفاده قرار گیرد که مکملی برای زحمات شهرداری در توسعه فضای سبز خواهد بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: این پروژه یکی از زیرساخت‌های ارزشمندی است که همواره استعداد رشد، تعالی و توسعه در آن وجود دارد.

گودرزی اظهار کرد: کارخانه شیرخشک بروجرد یکی از افتخارات شهرستان محسوب می‌شود و زمینه ساز توسعه دامپروری در شهرستان است که یکی از مزیت‌های استان ما محسوب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شیر مورد نیاز از استان‌های دیگر تامین می‌شود اگر در شهرستان دامپروری توسعه پیدا کند در قیمت تمام شده تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است