Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسین شریفی در خصوص ورود فدراسیون فوتبال به بیانیه‌های سرخابی‌ها اظهار داشت: فدراسیون فوتبال در این مدت به دنبال این بود که آرامش به فوتبال ایران برگردد و هر جایی که نقص داشته باشد سعی کرده تا آن را برطرف کند. تمام تلاش ما بر این بوده که نظم خاصی در بازی‌ها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از تمام باشگاه‌ها درخواست کردیم تا بتوانیم با کمک آنها مسابقات را با نظم بیشتری برگزار کنیم و امیدوارم در این مدت بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی افزود: کمیته انضباطی از مدیران عامل یا وکلای پرسپولیس و استقلال دعوت کرد تا در جلسه‌ای میان فدراسیون فوتبال و آنها برگزار شود تا بتوانیم در رابطه با این بیانیه‌ها گفت‌وگو کنیم و ان‌شاءالله تمام این مشکلات حل خواهد شد. 

سخنگو فدراسیون فوتبال که با رادیو تهران ورزشی گفت و گو می کرد، در خصوص صحبت هایی که منبی بر تغییر لوگوی فدراسیون که در دستورکار قرار گرفته است عنوان کرد: فدراسیون از ابتدای حضور عزیزی خادم در بحث تغییر لوگو جدی بود. ما سعی کردیم طبق قراردادها پیش برویم و طراحان طرح‌های خود را به ما ارائه دادند. ما به طراحان اعلام کردیم که با ذهن خالی طرح‌های خود را درست کرده و به ما ارائه دهند.

شریفی ادامه داد: در این طرح‌ها از المان‌های مدنظر ما هم باید استفاده شود. پس از ارائه لوگوها به فدراسیون آنها را مورد بررسی قرار می دهیم و نظرسنجی مردمی می گذاریم تا بتوانیم به جمع‌بندی برسیم. مسئله این است که ما تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ که در این روز تیم ملی کشور ما آخرین بازی خود را در دور مقدماتی جام جهانی  در مقابل لبنان برگزار می کند باید با همین لوگو مسابقات را به پایان برسانیم. ان‌شاالله پس از این تاریخ در خصوص تغییر لوگو اقداماتی را انجام می‌دهیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال

پس از برگزاری نشست‌های کارشناسی و ارائه طرح‌های مختلف از سوی کارشناسان و طراحان، لوگوی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران پس از ۳۵ سال تغییر کرد.

با تایید "سیدروح‌الله حسینی"، رئیس فدراسیون بوکس ایران، از این پس طرح جدید به عنوان لوگوی رسمی فدراسیون بوکس شناخته می‌شود و در مکاتبات، کارها و برنامه‌های رسمی فدراسیون از آن استفاده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • خداوند برای انسان‌ها رستگاری می‌خواهد
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی