Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، انتخابات فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی،‌ صبح امروز (یکشنبه) در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. این نخستین مجمع انتخاباتی بود که طبق اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد.

«سعید حاجی‌بگلو»، «رضا زارعی تودشکی» و  «کاوه کاشفی» سه نامزد این انتخابات بودند که از این جمع حاجی‌بگلو با حضور در مجمع انصراف خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۵۷ عضو مجمع، ۵۶ نفر در انتخابات شرکت داشتند. در پایان رای‌گیری، زارعی با ۳۸ رای رئیس فدراسیون شد. کاشفی هم ۱۸ رای به دست آورد.

بنیامین شکوه‌فر معاون امو حقوقی، مجلس و استان‌های وزیر ورزش و جوانان ریاست مجمع را برعهده داشت. کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک هم به عنوان نماینده این نهاد حضور داشت.

در ابتدای مجمع افسانه حسامی‌فر به نمایندگی هیات‌های استانی، رضا خوشدل به نمایندگی ورزشکاران و مربیان و شهامت عباسی به نمایندگی نهادها، به عنوان سه بازرس انتخابات با رای اعضای مجمع برگزیده شدند. پس از آن، رئیس مجمع از خبرنگاران خواست که سالن را ترک کنند و پس از حدود ۳۰ دقیقه دوباره خبرنگاران وارد مجمع شدند.

رضا زارعی از ۱۹ آذر ۱۳۹۲ رییس فدراسیون کوه‌نوردی بود اما اول دی ۱۴۰۰ و با پایان دوره دوم ریاست او، از سمتش کنار رفت تا «امیر قورچیان» سرپرستی فدراسیون را برعهده بگیرد.

برچسب‌ها بنیامین شکوه فر کوهنوردی فدراسیون کوه نوردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیامین شکوه فر کوهنوردی فدراسیون کوه نوردی بنیامین شکوه فر کوهنوردی فدراسیون کوه نوردی فدراسیون کوه نوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود

طالب رجب پور رییس انجمن ورزش چوگوی کشورمان در دیدار با مؤذن شهردار ناحیه سه منطقه ۲۱ تهران و در مراسم تکریم از ایشان، پوریافرشهردار منطقه، ناطقی رییس اداره بازرسی و روشنی سرپرست سرای محله چیتگر گفت: برای توسعه همه جانبه ورزش چوگو نیازمند همراهی عمومی هستیم .

رییس ورزش چوگو افزود: همزمانی این دیدار با روز بزرگداشت مقام معلم برای خانواده چوگو یک فرصت است تا درچنین روزی از معاضدت و پشتیبانی مجموعه شهرداری ناحیه ۳ منطقه ۲۱تهران در برگزاری مسابقات چهارجانبه چوگو قدردانی شود در واقع این پاسداشت  گامی مثبت برای مشارکت های بعدی این دستگاه خدمات رسان شهرداری با این ورزش کهن  و اصیل ایرانی خواهد بود.

یوسف فتحی  دبیر و معاون اجرایی ورزش چوگو با قدردانی از مؤذن شهردار ورزشی ناحیه گفت: هماهنگی تمام بخش های شهرداری یک روز خاطره انگیز را بیادگار گذاشتندو با نشاط و شادابی شهردار در آنروز بهترین گواه این ادعاست.

مؤذن شهردار ناحیه سه منطقه ۲۱ تهران با قدردانی از دوراندیشی مسوولان این ورزش کهن گفت: ما برای تحقق برنامه‌های چوگو در حوزه مأموریتی مان آمادگی داریم و خوشبختانه شهردار محترم منطقه نیزتوجه خاصی به ورزش چوگو دارد و از برنامه‌های این ورزش کهن ایرانی در منطقه حمایت می‌کند. 

وی افزود: ما برای میزبانی از مسوولان،نایب رییسان و دبیران ستادی و متناظر استان ها درنشست سالانه ورزش چوگو آمادگی داریم و از هم اکنون سازوکار آن را دردستور قرار می‌دهیم تا این ورزش اصیل مان بیشتر و بیشتر دیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول