Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در گردهمایی روحانیون تبلیغی استان اظهار داشت: قشر روحانیت در ایران اسلامی مردمی و برگرفته از رویکرد انقلابی بوده و با استفاده از این ظرفیت می توانیم بخش زیادی از مشکلات مردم را رفع کنیم.

وی افزود: روحانیت به دلیل توانمندی بالا به موضوعات روز جامعه مطلع است و می تواند در تحقق اهداف دولت یار و همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام ادامه داد: روحانیون به فرموده امام (ره)، سه وظیفه دینی ، سیاسی و اجتماعی بر عهده دارند و به واسطه زندان رفتن ها، شهادت ها و تبعیدهای همین روحانیون مجاهد، انقلاب با کمک مردم پیروز شد. 

بهرام نیا با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه در خصوص دل کندن از لذت های دنیوی و ضرورت توکل به خداوند متعال در تمامی امور دنیوی یادآور شد: همه باید فرمایشات امام جمعه محترم را نصب العین زندگی خود قرار دهیم.

وی اضافه کرد: تلاش های بسیاری شد به واسطه جدایی از دین از سیاست، روحانیون را از هدف اصلی خود منحرف کنند که با بیانات امام ( ره ) هدف شوم آنان محقق نشد.

حاج قاسم یک گفتمان برای نسل امروز است  

استاندار ایلام شهید سلیمانی را یک گفتمان برای نسل امروز عنوان و تاکید کرد: اخلاق در عمل وی موجب شد محبوب همگان شود و تمامی قشرهای کشور در تشییع پیکر مطهرش حضور یابند.

بهرام نیا افزود: منش و رفتار حاج قاسم گنجینه ارزشمندی برای عصر حاضر است و باید این مکتب و منش به طور خاص به نسل جوان معرفی شود.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی نه تنها فاتح میدان ها بود، بلکه فاتح قلب ها شد و وی انسانی متعالی بود که مقام معظم رهبری ۱۲ ویژگی را برای واین شهید والامقام تعریف می کند.

استاندار ایلام اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب در وصف شهید سلیمانی می فرمایند: این شهید اهل معنویت، دارای اخلاص، انقلابی و فداکار و نوع دوست و اهل درایت، تربیت یافته مکتب امام (ره)، مراقب حدود شرعی، تبلور ارزش ایرانی ، شهید پیروز ، قهرمان شکست استکبار و عاشق شهادت بود.

بهرام نیا تاکید کرد: شهید سلیمانی نه تنها حضورش موجب یاس و وحشت جبهه استکبار بود، بلکه شهادت وی نیز بیشتر از حضورش هم اکنون تاثیرگذار است.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا استاندار ایلام شهید سلیمانی بهرام نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد