Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیکاوس سعیدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا و در پاسخ به سوالی مبنی بر تعویق مجمع فدراسیون نابینایان، شایعه احتمال تعویق برخی دیگر از مجامع فدراسیون‌ها و تاثیر آن بر تغییر زمان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: با تصمیم اعضای هیات اجرایی کمیته المپیک، مجمع انتخاباتی این نهاد روز ۱۷ اسفند برگزار می‌شود و ما پایبند به زمان اعلامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل کمیته المپیک ادامه داد: در روز مجمع انتخاباتی کمیته حدنصاب ملاک است و رای فدراسیون‌های المپیکی و ورزشکاران المپیکی باید بر نصف قالب باشد.

وی اضافه کرد: ۳۵ رای، یعنی رای ۲۹ رشته المپیکی و ۶ ورزشکار المپیکی باید قالب شود.

سعیدی درباره مجمع انتخابات فدراسیون کوهنوردی گفت: انتخابات خوبی بود که با آرامش برگزار شد و تکلیف یک فدراسیون مشخص شد.

وی درباره تشکیل ستاد انتخابات کمیته المپیک گفت: این ستاد هفته اول بهمن ماه تشکیل می‌شود و سپس زمان نام نویسی نامزدها اعلام خواهد شد.

سعیدی در خصوص معرفی سرپرست کاوران ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، عنوان کرد: این فرد به‌زودی معرفی می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجمع انتخاباتی سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک مجمع انتخاباتی مجمع انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ