Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@10:43:26 GMT

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون قضاوت

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۸۸۸۸

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون قضاوت

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال 1400 تمدید شد. ناطقان:  به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، متن اطلاعیه بشرح زیر است:



بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی (1400/10/05 لغایت 1400/10/12) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ 1400/10/15 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین ضرورت دارد متقاضیان، در مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه شرایط و ضوابط آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.
ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند. در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در روند ثبت‌نام داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۰۰ بجز ایام تعطیل با شماره ۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۶۱ تماس حاصل فرمایند.
 لینک مستقیم ثبت‌نام https://register2.sanjesh.org/RegMansab140009
اطلاعیه‌ آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال 1400
 https://qazahrm.eadl.ir/news/articles/articleType/ArticleView/articleId/786 منبع: ایسنا برچسب ها: تمدید ، ناطقان ، قضات ، تسهیلات ، داوطلبان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تمدید ناطقان قضات تسهیلات داوطلبان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا

 نبی پور عضو هیات رییسه و دبیر اتاق اصناف مرکز استان یزد گفت: بر اساس اعلام مرکز پایش و بهبود مراکز کسب و کار کشور همه اصناف باید تا این تاریخ با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌ها و بارگذاری مدارک لازم این شناسه را دریافت کنند.

وی افزود: دریافت این شناسه به منزله پروانه کسب الکترونیکی آنان خواهد بود و اصنافی که تا تاریخ یاد شده این اقدام را انجام ندهند از همه خدمات دولتی از جمله امور بانکی و تامین اجتماعی محروم خواهند شد.


در حال حاضر بالغ بر ۵۱ هزار پروانه کسب کاغذی در استان یزد وجود دارد که باید به شناسه یکتا تغییر کنند و تاکنون تنها کمتر از ۲۰ درصد صاحبان صنوف برای این کار اقدام کرده اند.


شفافیت مالی و پیشگیری از سوء استفاده از مجوز‌های کسب اصلی‌ترین دلیل این اقدام ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی