Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: از دعوت کمیته انضباطی فدراسیون استفاده و استقبال می کنیم.

به گزارش طرفداری، فرشید سمیعی در گفت و گو با فارس، در خصوص دعوت فدراسیون فوتبال از دو باشگاه براى بررسى موضوع صدور بیانیه هاى اخیر اظهار داشت:

از این فرصت مغتنم براى رسیدگى به تخلفات باشگاه رقیب استقبال مى کنیم و مى توانیم گزارش مبسوطى از موارد مرتبط را به مسئولین فدراسیون ارائه بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمیعى اضافه کرد:

رویکرد باشگاه استقلال پرهیز از تنش و تشنج و تمرکز بر فعالیت هاى مرتبط با ماموریت هاى باشگاه است اما مجموعه دیگرى که به دلیل بحران ها و تنش هاى مدیریتى و بى ثباتى نگران بروز تغییرات است متوسل به رفتارهاى غیر حرفه اى و غیراخلاقى مى شود که طبیعتا باشگاه استقلال در این موقعیت نمى تواند از حقوق خودش دفاع نکند.

معاون حقوقى باشگاه استقلال گفت:

از فرصت مغتنمى که فدراسیون فوتبال فراهم ساخته استقبال و استفاده مى کنیم چون قطعا قرار است به تخلفات باشگاه رقیب رسیدگى شود. مدیرعامل و سرمربى این باشگاه در مورد پرونده اى اظهار نظرى و موضع گیرى کرده اند که هیچ ارتباط و سمتى در آن ندارند، اقدام به صدور بیانیه اى با هدف تاثیرگذارى در روند رسیدگى به پرونده مى کنند که تخلف آشکار و حرکتى غیر حرفه اى و غیر اخلاقى است. منصوبین و کارمندان آنها هم در بخش روابط عمومى و رسانه اى این باشگاه اقدام به وارد کردن اتهام کذب و توهین به مدیرعامل محترم باشگاه استقلال کرده اند که مستندات مرتبط در این زمینه هم به فدراسیون فوتبال و وزارت محترم ورزش ارائه و موضوع پیگیرى خواهد شد.

وی تصریح کرد:

فضاى مطلوب این است که دو طرف در آرامش و با رویکردى حرفه اى در میدان ورزش با هم رقابت کنند اما وقتى یک طرف روى به رفتار غیر حرفه اى و اقدامات ناجوانمردانه آورده باشگاه استقلال یک قدم از حق خودش عقب نشینى نمى کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال حرفه اى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مراسم واگذاری سهام عمده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس یک هفته قبل در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که حالا پس از هفت روز نامه این واگذاری به دست فدراسیون فوتبال رسید.

ابراهیم بازیان، سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی، در نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را با واگذاری سهام 85 درصدی اعلام کرد.

در نامه بازیان برای رئیس فدراسیون فوتبال عنوان شده که سهام 85 درصدی باشگاه استقلال به‌طور  تفکیک شده با واگذاری «5 درصد به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس»، «20 درصد به شرکت پتروشیمی پارس»، «20 درصد به شرکت پتروشیمی بوعلی سینا»، «20 درصد شرکت پتروشیمی تندگویان» و «20 درصد شرکت پتروشیمی بندر امام» انجام شده است.

همچنین در نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی برای رئیس فدراسیون فوتبال عنوان شده که سهام 85 درصدی باشگاه پرسپولیس نیز به طور تفکیک شده با واگذاری «30 درصد به بانک شهر»، «20 درصد به بانک تجارت»، «20 درصد به بانک ملت»، «5 درصد به بانک صادرات»، «5 درصد به بانک رفاه» و «5 درصد به بانک اقتصاد نوین» صورت گرفته است.

در نامه بازیان آمده است:
«به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی- ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳ توسط این سازمان به فروش رسید.»

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان