Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر محمودرضا مرادی عصر یکشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان روانسر ، افزود: تاکنون چهار مرحله مناقصه برای واگذاری بیمارستان انجام شده اما تاکنون به دلایلی از جمله به حد نصاب نرسیدن شرکت کننده، نقص مدارک و برآوردهای هزینه بیشتر از قیمت، در کمیته فنی و بازرگانی به نتیجه نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: با مساعدت های انجام شده و کارهای خوبی از جمله تامین زمین جهت احداث بیمارستان موقت روانسر انجام و از محل اعتبارات داخلی اقدامات اولیه و دیوار کشی محوطه صورت گرفته است و انتظار می رود سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص تامین اعتبار تعهد داده ، همکاری لازم را داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: نقشه و تامین نیروی انسانی بیمارستان مورد موافقت وزارت بهداشت قرار گرفته و با راه اندازی بیمارستان موقت پزشکان متخصص زنان و زایمان، جراحی ، اطفال و داخلی آغاز به کار می کنند.

مرادی در خصوص بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر نیز اظهار داشت: احداث فاز اول بیمارستان اصلی که در مرحله اسکلت و دیوارکشی قرار دارد تا کنون حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه روانسر به عنوان دروازه اورامانات برای بخش سلامت بسیار مهم است اظهار داشت: با توجه به‌ وضعیت جاده ای و کوهستانی بودن منطقه اورامانات و موقعیت ویژه شهرستان روانسر بر این باوریم امکانات بهداشتی و درمانی باید تامین گردد.

فرماندار شهرستان روانسر نیز ضمن قدردانی از مدافعان سلامت و کارکنان این حوزه گفت: خواسته دیرینه و بیشترین مطالبه مردم شهرستان روانسر احداث بیمارستان است.

سعدی مصطفی زاده افزود: با توجه به زمان بر بودن احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان و در دستور کار قرار گرفتن احداث بیمارستان موقت ، ضروری است برای برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار تسهیل گری لازم صورت بگیرد.
.
وی اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ضرورت دارد به روانسر نگاه ویژه ای شود و امکانات بهداشتی و درمانی بیشتری به این شهرستان اختصاص پیدا کند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها روانسر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه پروژه ساختمانی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه پروژه ساختمانی روانسر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه پروژه ساختمانی کرمانشاه احداث بیمارستان شهرستان روانسر بیمارستان موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج

افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعید آباد تکمیل و شروع به آبگیری شده است.

وی اظهار داشت: ظرفیت ذخیره آب استخر حدود ۱۵۰ هزار متر مکعب است که بر اساس پیش بینی انجام شده ۱۲۰ هکتار باغ و۸۰ هکتار اراضی زراعی از آب این سد بهره‌مند خواهند شد.

به گفته افتخاری، این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲