Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بارش باران ۲۵ میلیمتری در اهواز بیش از ۱۵  نقطه دچار آبگرفتگی شدند. ایستگاه تلمبه خانه و پمپاژ، ولی عصر کوی علوی اهواز دچار ریزش شده است که با اعزام گرو‌ه‌هایی از شهرداری و آب و فاضلاب اهواز پیش بینی می‌شود در ۴۸ ساعت آینده این مشکل برطرف شود.

امینی شهردار اهواز گفت: نیرو‌های شهرداری در ۱۵ جبهه در حال فعالیت هستند تا مانع از ورود آب به معابر اصلی، میدان‌های شهر و مغازه‌ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: حدود ۸۰ دستگاه تانکر آتش نشانی، خدمات موتوری و بخشی بصورت استیجاری در مناطق هشت گانه قبل از وقوع بارندگی  بسیج هستند  تا در اولین بروز مشکل بتوانند واکنش سریع انجام دهند.

محمد رضا کرمی نژاد  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در ۱۴۱ نقطه پیمانکاران در حال کار و خطوط ریزشی در حال اصلاح هستند و ان شاء الله در بارش‌های پیش رو اتفاقات کم و کمتر می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران آبگرفتگی در اهواز شهرداری اهواز آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مؤسسه تحقیقات آب، برای هفته جاری (۹ تا ۱۴ اردیبهشت) وقوع بارش‌ها در غرب، جنوب غرب و بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور پیش‌بینی می‌شود. در این مناطق، مقادیر تجمعی بارش ۷۵-۵۰ میلی‌متر پیش‌بینی‌شده است.

بر اساس تقسیمات حوضه‌های درجه ۱ کشور، حوضه آبریز خلیج‌فارس و دریای عمان با مقدار میانگین ۳۰.۴ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۱۲۷.۷ میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه کشور در هفته جاری خواهد بود.

همچنین حوضه آبریز دریای خزر با مقدار میانگین ۶.۳ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۵۰.۸ میلی‌متر کم باران تر ین حوضه درجه ۱ کشور است.

از میان حوضه‌های درجه ۲ کشور، حوضه‌ی مند، کاریان و خنج با متوسط بارش ۴۵.۵ میلی‌متر و بیشینه بارش ۱۲۷.۷ میلی‌متر و کارون بزرگ با مقدار میانگین ۳۵.۹ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۱۱۱.۲ میلی‌متر و کرخه با مقدار میانگین ۴۰.۵ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۸۲.۳ میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه‌های درجه دو کشور هستند.

از میان استان‌های کشور، استان‌های غرب و جنوب غربی کشور با بارش تجمعی معادل ۷۵-۵۰ میلی‌متر در هفته جاری پر بارش‌ترین استان‌های کشور خواهند بود.

کد خبر 6091110 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله