Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@17:14:07 GMT

رانگنیک: اجازه نمی دهم کاوانی در ژانویه جدا شود

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۹۵۶۸

رانگنیک: اجازه نمی دهم کاوانی در ژانویه جدا شود

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که در ادامه فصل به ادینسون کاوانی احتیاج دارد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فرداشب در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد میزبان ولورهمپتون خواهد بود. شیاطین سرخ چند روز پیش یک پیروزی روحیه‌بخش مقابل برنلی کسب کردند و قطعاً با هدف پیروزی و بهبود اوضاع خود در جدول رو در روی ولوز قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شایعات زیادی در مورد آینده ادینسون کاوانی وجود دارد. در همین راستا رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، پیش از دیدار برابر ولورهمپتون درباره این بازیکن گفت: "حرفه‌ای بودن و اخلاق کاری او شگفت‌انگیز است. من به او گفتم که به شدت می‌خواهم تا پایان فصل بماند. او این را می داند. او همچنین می داند که من چقدر برایش اعتبار قائلم و چقدر به او احترام می گذارم.

 

 

 

 

در هفته‌های گذشته چند گفتگو با ادینسون داشتم و می داند که من در ژانویه اجازه جدایی اش را صادر نخواهم کرد. او بازیکن بسیار مهمی برای ادامه فصل است و برای من واضح است که ادینسون باید بماند."

 

رانگینک در مورد وضعیت دونی فن دبیک نیز گفت: "تا آنجایی که من او را می‌شناسم، می‌دانم که ذهنیتی عالی دارد. در هر جلسه تمرین او به سختی کار می کند و یک بازیکن کاملاً متعلق به تیم است. من مطمئنم که در ادامه شانس بازی کردن پیدا خواهد کرد. هفته گذشته با او هم چندین مکالمه داشتم. البته که شرایط برایش دشوار است چرا که می‌خواهد برای تیم ملی هلند بازی کند و برای این کار باید در اینجا به میدان برود."

 

 

 

 

رانگنیک در مورد غیبت های آنتونی مارسیال در ترکیب منچستریونایتد هم گفت: "این ربطی به مصدومیت ندارد. او خیلی واضح گفت که می‌خواهد برود و من می‌توانم خواسته اش برای بازی منظم‌تر در جای دیگر را درک کنم."

آنتونی مارسیال دنی فن دبیک رالف رانگنیک ادینسون کاوانی آژاکس منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونی مارسیال دنی فن دبیک رالف رانگنیک ادینسون کاوانی آژاکس منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات بایرن مونیخ و رالف رانگنیک همچنان ادامه دارد. باواریایی‌ها پس از اینکه ژابی آلونسو اعلام کرد در بایر لورکوزن خواهد ماند و سپس یولیان ناگلزمان، گزینه بعدی آنها، قراردادش را با تیم ملی آلمان تمدید کرد، به سراغ رالف رانگنیک رفتند.

او که هدایت تیم ملی اتریش را بر عهده دارد، با پیشنهاد بایرن مونیخ وسوسه شده که روی نیمکت بایرن مونیخ بنشیند. مدیران باشگاه مونیخی اعلام کرده‌اند که قبل از پایان فصل تکلیف نیمکت و جانشین توماس توخل را مشخص می‌کنند.

در گزارش جدیدی اسکای اسپورت آلمان خبر داده که رانگنیک نهایتاً تا هفته آینده به پیشنهاد بایرن پاسخ خواهد داد. بر اساس این خبر، رانگنیک گزینه مدنظر همه مدیران بایرن، از جمله اولی هوینس است. بایرن انتظار دارد پاسخ رانگنیک مثبت باشد و در حال حاضر به گزینه دیگری فکر نمی‌کنند. باشگاه به او قراردادی سه ساله پیشنهاد داده است و انتظار می‌رود رقم غرامت جدایی او از تیم ملی اتریش حدود یک میلیون یورو باشد.

دور جدید مذاکرات قرار است از فردا پس از بازی بایرن مونیخ و رئال آغاز شود. بایرن به رانگنیک اطمینان داده که او به اندازه مکس ایبرل و کریستوف فرویند بر روی تصمیمات نقل و انتقالاتی تأثیرگذار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است