Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:27:43 GMT

بهسازی خیابان طالقانی غربی در کرج

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۹۶۱۰

بهسازی خیابان طالقانی غربی در کرج

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مصطفی سعیدی سیرائی، شهردار کرج  به همراه مدیر منطقه چهار شهرداری کرج از محله‌های این منطقه بازدید کرد ند و از نزدیک در جریان مشکلات اهالی محلات قرار گرفتند.

شهردار کرج در این بازدید با حضور در خیابان طالقانی غربی در جریان مشکلات این خیابان قرار گرفت و دستورات لازم به‌منظور بهسازی این خیابان را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: برای آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان عملیات عمرانی فاز اول ساماندهی خیابان طالقانی غربی در شهرک ولیعصر (عج) با اولویت هدایت آب‌های سطحی آغاز خواهد شد.

به گفته شهردار کرج با توجه به درخواست‌ها و پیگیری شهروندان این منطقه کم برخوردار، این طرح  به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام / ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت و بهسازی بهسازی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران

علی خطیر هم مانند رضا درویش با شهردار منطقه 5 جلسه گذاشت.

طرفداری | علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال با شهردار منطقه ۵ تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، علی خطیر در ادامه طرح توسعه و ارتقای امکانات کمپ زنده یاد ناصر حجازی به دیدار داود گودرزی، شهردار منطقه ۵ رفت.
کمپ زنده یاد ناصر حجازی که محل تمرین استقلال است، در منطقه ۵ واقع شده و خوشبختانه شهردار این منطقه که ورزش دوست است، نگاه مثبتی به توسعه و ارتقای امکانات کمپ زنده یاد ناصر حجازی دارد.
مدیرعامل باشگاه استقلال از مدتها قبل تکمیل این کمپ و تبدیل آن به یک مرکز تمرینی، پزشکی حرفه ای و مجهز، را در دستور کار قرار داده و ملاقات امروز در راستای همین برنامه انجام شد.
در این ملاقات، علی خطیر از شهردار منطقه ۵ تهران به دلیل نگاه حمایتی قدردانی کرد.

داود گودرزی نیز با اشاره به پیشرفت های مجموعه آبی، تلاش علی خطیر برای ارتقای استقلال، درآمدزایی و خودکفایی این مجموعه را ستود. همچنین مدیرعامل باشگاه استقلال فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به کارگران زحمتکش شهرداری و تمامی کارگران شریف ایران تبریک گفت.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان