Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید انصاری با تشریح نشست امروز-یکشنبه -کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست طرح بکارگیری و ساماندهی استخدام کارکنان دستگاه‌های اجرایی پیرو مکاتبه رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با رییس جمهور اصلاح و بازبینی شد و ضمن تشریح اقداماتی که تاکنون انجام شده است، انتظارات از دولت نیز بیان شد.

نماینده مردم رستم و ممسنی در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس کمیسیون در ارائه این گزارش به بخشی از صحبت‌های رییس جمهور پیرامون ضرورت ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استناد کرده و تاکید کرد اگر دولت بر ارائه لایحه در این زمینه مصمم است، با کمیسیون همراه شود تا به صورت مشترک به ایجاد قانونی جامع در این خصوص بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستور صریح رییس جمهور برای ارائه لایحه از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، تصریح کرد: رییس جمهور سه روز پس از دریافت نامه رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، سازمان اداری و استخدامی کشور را ملزم کرد تا با بررسی دقیق نسبت به ارائه لایحه جامع در جهت اجرای عدالت در جذب نیروها و تغییر وضعیت استخدامی و پرداختی کارکنان دولت با کمیسیون اجتماعی همکاری کند.

انصاری اظهار کرد: به دنبال دستور صریح رییس جمهور، نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در این نشست حضور پیدا کرد و قرار شد جمع‌بندی نهایی کمیسیون پیرامون طرح بکارگیری و ساماندهی استخدام کارکنان دستگاه‌های اجرایی در قالب گزارش آماده شده و چنانچه دولت نیز لایحه ارائه دهد آنها را تلفیق کرده و گزارش آن را در صحن علنی مجلس ارائه دهیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز همچنین رییس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در کمیسیون به ارائه گزارش عملکرد این سازمان در حوزه‌های اجتماعی به ویژه رفع آسیب‌های اجتماعی پرداخت کما اینکه در پی تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایشان قول داده‌اند تا در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: تکلیف طرح وزارت نفت برای توزیع یارانه بنزین چه زمان مشخص می شود؟ نماینده مجلس: وزیر کار از پاسخگویی درباره اشتغال جوانان شانه خالی نکند

21231

کد خبر 1588703

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی سازمان امور اداری و استخدامی استخدام سازمان اداری و استخدامی کشور کارکنان دستگاه های اجرایی کمیسیون اجتماعی مجلس رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است

حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه این هفته در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان برگزار می‌شود، باید از سوی مردم این ۲ حوزه انتخابیه جدی گرفته شود و انتخابات باید همانند مرحله اول با مشارکت پرشور مردم همراه باشد.

وی افزود: مردم باید همانگونه که در مرحله اول با شور و نشاط شرکت کنند و انتخاباتی از روی آگاهی و بررسی داشتند در این دوره با همان اهمیت مشارکت کنند و افراد اصلح را راهی خانه ملت کنند.

حجت الاسلام اخوان صباغ تاکید کرد: اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مراتب اهمیت بیشتری نسبت به مرحله دوم دارد چرا که ۵۰ درصد افراد راه یافته به این مرحله با رأی مردم به مجلس می‌روند و نماینده مردم آن حوزه انتخابیه می‌شوند به همین دلیل هر چه مشارکت آگاهانه و پرشورتر باشد، افراد اصلح‌تری راهی خانه ملت می‌شوند و می‌توانند تأثیر مثبت‌تری بر شرایط قانونگذاری در کشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6099422

دیگر خبرها

  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم