Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه – ۱۲ دی ماه) با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، مریوان، رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر و گنبد پیگیری شد.

به گزارش طرفداری، آذرباتری ارومیه بعد از شگفتی‌سازی در پایان نیم‌فصل و تحمیل اولین شکست بر فولاد مبارکه سپاهان، در آغاز دور برگشت لیگ برتر، نتیجه را به فولاد سیرجان ایرانیان واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد با نتیجه ۳ بر یک حریف قعر جدولی خود را شکست دادند. این بازی در مدت زمان ۱۱۵ دقیقه انجام شد و در آن تیم آذرباتری ارومیه در ست اول و تیم فولاد سیرجان ایرانیان در ست چهارم ،کارت زرد تأخیر گرفتند.

امروز همچنین دربی جذاب خودروسازان تهرانی با پیروزی نارنجی‌پوشان سایپا تمام شد، آنهم در شرایطی که تیم پیکان تا پایان هفته گذشته با ۹ برد و ۲۶ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده بود، اما شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا که ۱۰ پله پایین‌تر از حریف قرار داشتند، این هفته توانستند در یک بازی جذاب و پنج سته، حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کنند.

در این دیدار حساس، سایپا در ست‌های اول، چهارم و پنجم به امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۰ رسید. پیکان هم در ست‌های دوم و سوم موفق به کسب امتیازهای ۲۵ بر ۲۲ شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"،  با اعلام باشگاه شهداب یزد و پس از مذاکرات انجام شده با تایید مدیریت باشگاه؛ علی عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی تیم ملی پاکستان که فصل گذشته در تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال ایران توپ می زد به این تیم پیوست.

بر اساس آمار و ارقام او تاثیرگذار ترین بازیکن دور گروهی رقابت های فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران بود؛ این بازیکن با عقد قراردادی رسمی و یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد درآمد تا هم در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا آینده و هم در لیگ برتر سال آینده تیم والیبال شهداب یزد را همراهی کند.

گوشه ای از سوابق و افتخارات عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی جدید تیم والیبال شهداب یزد:


از سال 2016 در رده های مختلف در تیم های ملی پاکستان حضور دارد
قهرمان مسابقات آسیای میانه در سال 2022 با تیم ملی پاکستان
مقام پنجم بازی های آسیایی 2023
مقام هفتم مسابقات قهرمانی آسیا
بهترین دریافت کننده و اسپکر در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 2022
بهترین دریافت کننده مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2019

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه