Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود سید عباسی روز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان افزود: در عصر رسانه و اطلاعات نمی توان مسائل را کتمان کرد، این درگیری لفظی در داخل رختکن و پس از بازی با پیکان رخ داد اما به آن شدت که می گفتند نبود.

وی با اشاره به درگیری روی داده بین یکی از بازیکنان و مربی خود سیروس سنگچولی گفت: سنگچولی مربی تیم و همکار ماست و مورد حمایت و احترام بنده قرار دارد و احترام به ایشان را وظیفه خود می دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی شهرخودرو از تداوم تمرینات تیم در مشهد خبر داد و گفت: من تحت نظر سیاست کلان باشگاه هستم و باید تاکید کنم پیش از این امکانات خوبی از نظر مکانی و زمین در تهران در اختیار تیم بود.

سیدعباسی، مالک واقعی تیم شهر خودرو(پدیده) را مردم خراسان دانست و افزود: شهرخودرو پارسال برای نخستین بار توانست به جام باشگاه های آسیا راه پیدا کند که البته این افتخار با همکاری همه به وجود آمد و الان هم اگر آن نوع همکاری باشد مشکلات تیم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا دوشنبه مقابل تیم خوب، پرطرفدار و دارای ساختار سپاهان حاضر خواهیم شد و امیدواریم بتوانیم نماینده شایسته ای برای خراسان رضوی باشیم.

سرمربی شهر خودرو گفت: برای بازی فردا فلاحیان، صادقی، عکاشه، ربیع خواه و فراهانی را در اختیار نداریم.

هواداران سپاهان نتیجه می خواهند

سرمربی تیم سپاهان نیز در این نشست گفت: با توجه به سه باخت پی در پی تیم از شرایط ایده آل خود خارج شده ایم لذا بازی فردا با پدیده برای ما بسیار با اهمیت است.

محرم نویدکیا افزود: ته جدول بودن پدیده مهمی نیست چرا که می دانیم تیم پدیده (شهر خودرو) با انگیره، به دنبال کسب امتیاز و تیم قابل احترامی است.

وی خواستار بازی منطقی بازیکنانش شد و ادامه داد: نتایج به دست آمده برای سپاهان به خاطر برخی بدشانسی ها بود اما معتقدیم یکی از بهترین تیم های ایران هستیم اما موقعیتهای زیادی را از دست داده ایم و متاسفانه در کسب نتیحه نهایی ناموفق بوده ایم.

سرمربی تیم سپاهان با ابراز رضایت از دروازه بان خارجی تیم گفت: گلهایی که دروازه بان ما دریافت کرده به دلیل ناکارآمدی وی نبوده است.

نویدکیا، مهدی زاده و میرزایی را مصدومان سپاهان برای بازی فردا اعلام کرد و گفت: اگر کسی سپاهان را دوست نداشته باشد، کسی را به اجبار در تیم نگه نمی دارم.

وی ادامه داد: هواداران تیم نتیجه می خواهند و به آنها برای انتقادات حق می‌دهم و فقط می توانم بگویم همه تلاشم را برای تیم انجام می دهم و قطعا مانند هواداران این تیم را دوست دارم.

فردا در ادامه رقابتهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم پدیده ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد میزبان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود. پدیده قعر جدولی با سه امتیاز مقابل سپاهانی که در رده سوم لیگ برتر با ۲۲ امتیاز قرار دارد به میدان خواهد رفت.

برچسب‌ها تیم فوتبال پدیده مشهد مشهد تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال محرم نویدکیا تهران داود سید عباسی ورزشگاه ثامن الائمه مشهد شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده مشهد مشهد تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال پدیده مشهد مشهد تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال محرم نویدکیا تهران ورزشگاه ثامن الائمه مشهد شهر خودرو مشهد شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید شنیده می شود که به دین اسلام گرویده است، گفت: یکسری مسائل مربوط به زندگی شخصی من است اما باید بگویم که با افتخار می گویم که به دین اسلام پیوسته ام و مثل شما هستم. البته می خواستم در پایان فصل در این باره صحبت کنم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال