Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@17:01:39 GMT

کلانتری: می‌خواهیم پدیده لیگ برتر شویم

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۹۷۶۵

کلانتری: می‌خواهیم پدیده لیگ برتر شویم

سرمربی فجرسپاسی گفت: ابتدا به دنبال ثبات در لیگ هستیم چون بعد از ۸ سال به لیگ برتر آمده‌ایم و بعد از آن باید به فکر بالای جدول باشیم و پدیده مسابقات شویم. به گزارش ایسنا، علی اصغر کلانتری یک‌شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: هر دو تیم شرایط مشابهی داریم و نوید یک بازی خوب را می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی حساس و پیچیده است و هر دو تیم به دنبال استفاده از روزنه‌ها خواهند بود اما تیم میزبان و میهمان به دنبال بازی تماشاگر پسند و تاکتیکی خواهند بود. فوتبال بالا و پایین دارد و با شرایطی که وجود دارد، باید کار کنیم و نقاط ضعف‌مان را تقویت و نقاط قوت‌مان را بهتر کنیم.

او ادامه داد: در این راه باشگاه و هواداران‌مان دست به دست همدیگر دادیم تا بازی به بازی تیم بهتری شویم. دوست داریم از همه بازیکنان‌مان استفاده کنیم تا در فاز خط حمله‌مان بهتر کار کنیم. درست است ما در چند بازی گذشته به گل نرسیدیم اما شرایط خوبی ایجاد و موقعیت‌سازی کردیم. ما تا محوطه جریمه آمدیم و پنالتی گرفتیم اما داوران برای ما اعلام پنالتی نکردند. ۷ امتیاز از ۵ بازی به ما ندادند و با تیم کم بضاعت فجر به این شکل رفتار کرده‌اند.     

سرمربی فجرسپاسی اضافه کرد: ما جزو چهار تیمی هستیم که از نظر داوری ضربه خوردیم و این نشان می‌دهد که در خط حمله شرایط بدی نداریم اما باز هم باید بیش‌تر کار کنیم. البته مهاجمان ما در چند وقت گذشته مصدوم بودند و کم کم دارند می‌رسند. باید تمرینات‌مان را بیش‌تر کنیم تا مشکل گلزنی هم حل شود. ما ابتدا به دنبال ثبات در لیگ هستیم چون بعد از ۸ سال به لیگ برتر آمده‌ایم و بعد از آن باید به فکر بالای جدول باشیم و پدیده مسابقات شویم.

به گزارش ایسنا، تقابل دو تیم ذوب‌آهن و فجرسپاسی در قالب هفته سیزدهم لیگ برتر فردا (دوشنبه) ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه ‌در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال فجر سپاسی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ ۲۰
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان