Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: مراسم دومین سالگرد شهید سلیمانی فردا از ساعت 8.30 صبح در مسجد جامع بندرعباس برگزار می‌شود.

وی افزود: میهمان این مراسم سه شهید گمنام دفاع مقدس هستند که صبح امروز وارد هرمزگان شدند و سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه نیز سخنران این مراسم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، امسال گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی در قالب ستادی مردمی طراحی شده و مراسمات ویژه سالگرد این شهید بزرگوار نیز به صورت مردمی در اقصی نقاط استان برگزار می‌شود.

سردار سالاری با یادآوری نقش شهید سلیمانی در پایداری اندیشه مقاومت در منطقه، خاطرنشان کرد: او قهرمان ملت ایران و همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان است و خون پاک و مطهر او پس از شهادتش، قوام بخش اندیشه مقاومت و سرآغاز دیگری بر نابودی مستکبران عالم شده است.

به گزارش فارس، مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بدست آمریکای جنایت‌کار از طریق شبکه سیمای مرکز خلیج فارس نیز به طور مستقیم پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی هرمزگان بندرعباس سخنرانی سردار نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟