Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته هشتم لیگ دسته سوم فوتبال کشور در حالی امروز(یکشنبه) برگزار شد که اکسیر همدان با نتیجه پر گل چهار بر صفر مقابل استقلال شوش شکست خورد.

اکسیر با این شکست به رده یازدهم جدول سیزده تیمی گروه چهارم لیگ دسته سه کشور سقوط کرد.

شاگردان محمود الماسی تاکنون به یک برد، ۲ تساوی و پنج شکست دست یافته‌اند و شرایط نامطلوبی در جدول این گروه از مسابقات دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم گرین کشاورز نهاوند دیگر نماینده فوتبال استان همدان در لیگ دسته سه کشور نیز روز گذشته برابر حریف خود شکست خورد.

مرحله اول لیگ دسته سه فوتبال کشور به روال فصول گذشته در پنج گروه ۱۳ تیمی برگزار می‌شود و تیم‌های «اکسیر همدان و گرین کشاورز نهاوند» نماینده استان همدان در مسابقات فصل جاری این رقابت‌ها هستند.

در پایان این مرحله تیم‌های اول و دوم به مرحله بعدی صعود کرده و تیم‌های سوم، چهارم و پنجم نیز می‌توانند در مرحله اول رقابت‌های فصل آینده شرکت کنند و البته تیم‌های ششم به بعد هر گروه نیز به لیگ‌های استانی سقوط خواهند کرد.

مرحله دوم این مسابقات با حضور ۳۰ تیم که تلفیقی از ۱۰ تیم صعود کننده از مرحله اول، تیم‌های باقیمانده در مرحله دوم از فصل گذشته و همچنین تیم‌های سقوط کننده از لیگ دسته دوم فصل قبل هستند در ۳ گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

همچنین در پایان چهار تیم به لیگ دسته دوم صعود ۱۶ تیم در مسابقات مرحله دوم فصل آتی ابقا و ۱۰ تیم نیز به مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم در فصل آینده سقوط خواهند کرد.

برچسب‌ها فوتبال ایرنا شهر همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ایرنا شهر همدان فوتبال ایرنا شهر همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان لیگ دسته سه مرحله اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی

شاگردان مورایس با پیروزی مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی فوتبال صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده هادی علی نیافر بود که به فرشاد احمدزاده، پیام نیازمند و هادی محمدی از سپاهان و علی فاتح بازیکن استقلال ملاثانی کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند