Web Analytics Made Easy - Statcounter

ختافه با مالکیت ۲۶% توانست رئال مادرید صدرنشین را شکست دهد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اپتا، در چارچوب هفته نوزدهم لالیگای اسپانیا، رئال مادرید مهمان ختافه بود. میزبان در این بازی خیلی زود از حریف صدرنشینش پیش افتاد با ارائه یک بازی تدافعی منطقی، در نهایت از همان گل محافظت کرد و بازی را به سود خودش خاتمه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی داریم به دو نکته آماری جذاب ثبت شده در این مسابقه: گلی که انس اونال در دقیقه ۸:۲۳ به ثمر رسیده شد، دومین گل سریعی بود که رئال مادرید در این فصل دریافت کرده است؛ سانتی مینا با گل دقیقه ۳:۱۹ (سلتاویگو ۲-۵ رئال مادرید) همچنان رکورددار است. چهار بازی که رئال مادرید در فصل جاری در آنها بیشتری مالکیت توپ را داشته است، به سود این تیم تمام نشده اند و مادریدی ها در آنها طعم پیروزی را نچشیده اند: تساوی  مقابل کادیز با ۸۲% مالکیت توپ؛ شکست مقابل شریف با ۷۶% مالکیت توپ؛ تساوی مقابل اوساسونا با ۷۵% مالکیت توپ؛ شکست مقابل ختافه با ۷۴% مالکیت توپ. آماری که نشان می دهد تیم آنچلوتی با داشتن مالکیت توپ فراوان میانه خوبی ندارد. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید مالکیت توپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه در تقابل های خارج از خانه با رئال سوسیداد را منتشر کرده است.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود