Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام اسماعیل سعادت نژاد یکشنبه شب دریادواره سرداران ، امیران و بیش از ۴۷۰ شهید نوشهر که با محوریت دومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلای امام خمینی ( ره ) این شهر برگزار شد ، افزود : این شهید وارسته و والامقام  در بیشتر جلسات کارشناسی نظر رهبری را به عنوان فصل الخطاب می دانست و کلام ولایت فقیه را اصل جدی در برنامه کاریش قرار می داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد : این شهید در وصیت نامه اش شهید به اهل تسنن و تشیع  توصیه کرده که هیچگاه از خیمه ولایت که همان خیمه رسول الله (ع) است فاصله نگیرید و دور آن بچرخند.

سعادت نژاد گفت : سردار شهید سلیمانی در وصیت نامه اش به خدا سوگند یاد کرده که هرگاه کسی از ولایت فاصله بگیرید ، از بیت الله الحرام ، مشهد ، کاظمین فاصله گرفته و حتی ممکن است به قرآن هم آسیب برسد.

وی افزود : این سردار شهید و مرد میدان و عمل با همه مشغله های کاری که داشت هیچگاه از دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان  غفلت نمی کرد. خاطراتی که از این شهید به یاد دارم در دیدار با برخی از جانبازان قطع نخاعی، ضمن آن که با آنان همسفره می شد حتی آنان را استحمام می کرد.  
سعادت نژاد گفت : خاطره دیگری که از این شهید به یاد دارم که در تشیع  پیکر شهید علاالدینی در کرمان زمان تدفین تمام استخوان های او را می بوسید و اشک در چشمانش جاری می شد. 
مشاور عالی فرهنگی فرماندهی سپاه قدس ، به جا آوردن نماز شب در سخت ترین شرایط را از دیگر شاخصه های برجسته سردار سلیمانی برشمرد و افزود : ضمن آن که ایشان همیشه برای اهل بیت (ع) اشک می ریخت و بنا به گفته فرزندانش ، سحرگاه هر روز با گریه و ناله این شهید در حین نماز از خوب بلند می شدند و نماز صبح را بجا می آوردند.

وی  اظهار کرد : یکی از آرزوهای هر خانواده ای عاقبت بخیری برای همه اعضا است و سردار سلیمانی کلید عاقبت بخیری برای همه ما ایرانیان است.
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اظهار این که سردار سلیمانی علاقه وافری به شهدا و خانواده های شهدای مازندران داشت ، گفت : از آنجایی که حدود چهار دهه در عملیات های مختلف با این شهید بودم می گفت که از آنجایی که پیکر برخی شهدا در خانطومان سوریه به خانواده هایشان بر نگشته خجالت زده این خانواده ها است.

برچسب‌ها نوشهر جهان و سردار سلیمانی شهید مازندران پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر جهان و سردار سلیمانی شهید نوشهر جهان و سردار سلیمانی شهید مازندران سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از ایسنا، به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901182

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس