Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بارش باران رحمت الهی که از روز گذشته در استان فارس آغاز شده علاوه بر طراوت خاصی که به هوای استان بخشیده، مشکلاتی را نیز به همراه داشته است.

اگرچه ستاد مدیریت بحران در شهرستان ها از روزهای پیش از بارندگی فعالیت خود را آغاز کرده اند، اما شدت بارش ها به نحوی بوده که خساراتی را برای برخی مناطق روستایی به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسدود شدن مسیر ارتباطی 11 روستای جهرم

بارش باران در شهرستان جهرم منجر به مسدود شدن راه های ارتباطی چندین روستا شده است؛ به نحوی که فرماندار ویژه این شهرستان عنوان کرده به دلیل بارش شدید باران راه های ارتباطی 11 روستای باغگر، پازنویه، چاه تلخ، زردزال، خفت بیده، گودظهرو، انبار آباد، خلزهلدان، حسنی، دابست، سکده و شیردان از روستاها و یا آبادی های بخش مرکزی جهرم با مجموع جمعیتی حدود هزار و 500 نفر از سمت جهرم و همچنین لارستان مسدود شده است.

به گفته مهدی شفیعیان اکیپ های امدادی در آماده باش کامل به سر می برند و به محض کاهش بارش باران اقدامات لازم جهت بازگشایی این مسیر انجام می‌شود.

راه ارتباطی روستاهای مهر مسدود شد

براساس آنچه حمزه محمدی فرماندار شهرستان مهر گفته بر اثر جاری شدن رودخانه فصلی مهران و سیلاب در حال حاضر محور نورآباد به مرکز بخش وراوی مسدود است.

همچنین به دلیل طغیان رودخانه وراوی راه ارتباطی شهر خوزی به مرکز بخش وراوی نیز مسدود شده است.

به اذعان محمدی رانندگانی که قصد عبور از این دو محور را دارند متوانند از جاده‌های لامرد – میرحسنی- راوی و مهر - وراوی استفاده کنند.

سید صادق موسوی دهیار تنگ مهر نیز عنوان کرده با توجه به ریزش قسمتی ازکوه در مسیر دسترسی این روستا و آب بردگی قسمتی از مسیر و همچنین جاری شدن رودخانه فصلی (اویک) این مسیر خصوصا در روستای تنگ مهر شمالی مسدود است.

وی از شهروندان خواسته تا عادی شدن وضعیت حتی الامکان از این مسیر بخصوص در شب تردد نکنند.

 

 

مشکل در تردد جاده های روستایی خنج

فرماندار خنج نیز گفته جاده باغان - پیرغار - محمله به علت آبگرفتگی سطح جاده و احتمال بروز خطر برای ترددکنندگان مسدود شده است.

به اذعان عبدالله حقیر شهروندان می توانند برای عبور و مرور از جاده سه راهی آب سید -محمله تردد کنند.

فوت زن ۵۰ ساله دارابی بر اثر سقوط در جوی آب

سخنگوی سازمان اورژانس کشور هم از فوت یک زن ۵۰ ساله در استان فارس بر اثر سقوط در جوی آب که به دلیل بارش باران پر شده بود خبر داده است.

به گفته مجتبی خالدی به دلیل بارش باران این جوی کاملاً پر شده بود و دلیل فوت این فرد هم برخورد سر به جوی آب و جراحات وارده به سر این فرد بوده است.

انتهای پیام/م

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش باران خسارت بارندگی جهرم خسارت بارندگی مهر بارش باران جوی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد

ملک‌زاده مدیرکل بحران  استان  یزد گفت: برخی از راه‌های فرعی و روستایی به خاطر باران و جاری شدن روان‌آب به صورت موقتی مسدود و پس از رفع خطر بازگشایی شد.
 وی  افزود: مسیر جاده کنجکوه و میانکوه، محور خرانق – درند و جاده پرک به سمت سه چاهون از محور‌هایی بود که روز گذشته براثر جاری شدن سیل مسدود شده بود.

مدیرکل بحران  استان  یزد گفت: با وجود بارش باران در تمام نقاط استان، تردد در همه محور‌های مواصلاتی استان  باز و به صورت روان در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • آخرین وضعیت راه و جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده های ٢٠ استان کشور
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان/ ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت