Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماس توخل معتقد است بار دیگر داوری علیه تیم او تصمیم گیری کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، در لحظات ابتدایی مسابقه روز یکشنبه، سادیو مانه برخوردی با سزار آزپیلیکوئتا داشت که محل بحث طرفین شده است. توخل که پس از تساوی ۲-۲ با لیورپول، تیمش را در رده دوم جدول می بیند، در مصاحبه پس از بازی گفت:

مسابقه حیرت انگیزی بود و هر کسی در ورزشگاه نبود، چیز خوبی را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما کار را عالی کردیم و سر هیچ، ۱-۰ عقب افتادیم چون ۲-۳ اشتباه بزرگ داشتیم و بعد گل دومی دریافت کردیم که کار را خیلی سخت کرد. تیم ما تسلیم نشد و متئو کواچیچ با گلش، باور را به ورزشگاه برگرداند. با زدن گل سوم روی یک حرکت انتقالی، می توانستیم در همان نیمه اول کامبک بسیار خوبی داشته باشیم. 

اخراج سادیو مانه؟ اگر بازی اول را یادتان باشد، می دانید که همین داور چقدر زود به بازیکن ما کارت قرمز نشان داد و البته من هوادار کارت قرمز زودهنگام نیستم. از گفتن این متنفرم چون مانه را دوست دارم و او فرد خوب و بازیکن سطح بالایی است ولی حرکتش اخراج داشت. وقتی با آرنج به صورت می کوبی، فرقی نمی کند ۲۰ ثانیه از بازی گذشته باشد یا ۲۰ دقیقه. در بازی با برایتون، VAR صحنه های درون محوطه جریمه را ندید و امروز روی گل کواچیچ، صحنه را بازبینی کردند.

گل های قشنگی زدیم، نه؟ گل اول کاملا تماشایی بود ولی زدن گل دوم هم آسان نبود. 

روملو لوکاکو؟ او بازیکن ماست و همیشه راه برگشتی وجود دارد. ما این مسئله را پشت درهای بسته حل می کنیم و زمانی که تصمیمی بگیریم و روملو از آن اطلاع پیدا کند، احتمالا شما هم از آن مطلع خواهید شد. فردا در جلسه ای در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد. الان وقت صحبت کردن در این رابطه نیست. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ

از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می‌آید. به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.

او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.

زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهاد‌های خوبی دریافت کرده است.

پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود، اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.

بایرن مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.

جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم