Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار با  صنعت نفت آبادان  در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط نامساعد جوی در شهر رفسنجان اظهار داشت:

ما ۴۸ساعت پیش متوجه شدیم در شهر سرچشمه با سامانه برف شدید رو به رو خواهیم بود و نمی‌توانیم در این شهر میزبان باشیم.

به گزارش طرفداری؛ وی تصریح کرد:

من جاهای دیگر کشور هم کار کرده‌ام که برف سنگین می‌آمد اما خوب در شهر کویری و رفسنجان یک مقدار متفاوت‌تر است و سرچشمه کاملا سفید پوش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی مس رفسنجان گفت:

این نعمت الهی باعث می‌شود ما نتوانیم بازی را در سرچشمه انجام دهیم بنابراین به شهر سیرجان آمدیم تا این بازی را انجام بدهیم. بر خودم وظیفه می‌دانم از همه همکاران در سطح کرمان تشکر کنم. فکر می‌کنم اتفاق خوبی بود که با همکاری تیم صنعت نفت اتفاق افتاد

ربیعی ادامه داد:

قطعا هم در جهت کیفیت بازی و هم از جهت مراقبت جلوگیری از مصدومیت بازیکن ها برای هر دو تیم این تصمیم موثر خواهد بود. ما از تیم صنعت نفت تشکر می‌کنیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره تیم صنعت نفت آبادان گفت:

بازی فردای تیم صنعت نفت آبادان در چند هفته اخیر تیم بسیار خوبی بوده است. هفته گذشته هم توانسته تیم آلومینیوم اراک که شکست نداشت را شکست بدهد.

وی گفت:

در بازی با نساجی با شکست رو به رو شدیم که حق ما نبود. چندین مصدوم هم در چند هفته اخیر داشته‌ایم. بازی فردا برای ما پر اهمیت است؛ سعی کردیم با توجه به زمان کمی که برای بازی ها وجود دارد تیم را از لحاظ جسمی و روحی ریکاوری کنیم.

وی اظهار داشت:

چند بازیکن هم به دلیل مصدومیت ها و محرومیت ها در خدمت نداریم. امیدوارم باتوجه به شرایط جوی بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم .امیدوارم تیم پیروز میدان تیم من باشد؛ هرچند برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد

در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، دیدار دو تیم هم‌استانی مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای مس آغاز شد.

ترکیب تیم س رفسنجان:

حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمد مهدی محبی، سجاد شهباززاده

ترکیب تیم گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، احمدرضا زنده‌روح و قائم اسلامی خواه

کد خبر 749827

دیگر خبرها

  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی