Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ایرانشهر گفت: این شرور و سارق سابقه دار مدتها است در منطقه اقدام به ناامنی و شرارت می‌کند. 

علی شعبانی یکشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خودروی این شرور سابقه دار سرقتی بوده که در تیرماه امسال در خیابان مولوی ایرانشهر با تهدید و تیراندازی به سرقت رفته بود. 

وی بیان کرد: ماموران انتظامی امشب هنگام گشت زنی در خیابان کارگر ایرانشهر به این خودرو که فاقد پلاک جلو بوده مشکوک شده و به او دستور ایست می‌دهند که این سارق سابقه دار به طرف ماموران تیراندازی و اقدام به فرار می کند اما در نهایت با هوشیاری پرسنل انتظامی این شهرستان به هلاکت رسید و ماشین هم توقیف شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ایرانشهر گفت: هر کسی آسایش و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد طبق قانون به شدت با او برخورد می‌شود. 

شعبانی ادامه داد: از این شرور سابقه دار فرزند «عیدوک بامری» از اشرار قدیمی و سابقه دار منطقه که چند سال پیش در درگیری با ماموران انتظامی به هلاکت رسید، یک قبضه کلت کمری همرا با مهمات و مقداری موادمخدر کشف شده است. 

وی افزود: یکی دیگر از اشرار معروف منطقه همراه سعید بامری بوده که در درگیری زخمی و با توجّه به تاریکی شب از محل متواری شده که عملیات دستگیری او ادامه دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان ایرانشهر سیستان و بلوچستان زاهدان ایرانشهر سابقه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: هفتم ادیبهشت ماه، جراحت شهروندی در پی درگیری یک اراذل و اوباش در محدوده خیابان "انقلاب" تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده از سلاح سرد قمه قدرت نمایی و پس از جراحت شهروند از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان نیلوفر تهران دشتگیر و به پایگاه سوم این این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد