Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@12:35:25 GMT

به وقت شهادت سردار؛ از محل مزار سردار

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۰۱۷۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

دقیقا در چنین ساعتی، چنین روزی، ۲ سال پیش، البته در فرودگاه بغداد، از هواپیما فرود آمد، به زمین نشست و آسمانی شد؛ آنقدر در قلب مردم جهان، مسلمان و غیرمسلمان عروج کرد و اوج گرفت که گرامیداشت یادش، زمان و مکان نمی‌شناسد؛ باید دید که چه جمعیت عاشق و دلداده ای این ساعت از بامداد در اوج بارش باران که آسمان هم فغانش بالا گرفته و شلاقی می بارد، اینجا حضور یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار ایرنا گزارش می دهد: محوطه فضای باز گلزار شهدا و نیز داخل حسینیه که اینک محل برگزاری مراسم بزرگداشت یادوخاطر شهید سلیمانی و یارانش است، مملو از جمعیت شده؛ صف حضور در کنار مزار همچنان زیر باران در سرمای هوای کرمان در دامنه کوههای صاحب الزمان(عج) برقرار است.

دقایقی قبل موکب بین الملل که با مشارکت نمایندگان ۴۳ کشور جهان از پنج قاره راه اندازی شده و در کار خدمات رسانی به زائران فعالیت دارد، افتتاح شد.

استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، برخی نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان نیز در کنار مردم و زائرانی از کرمان، سایر استان ها و نیز کشورهای مختلف جمع شده اند تا در زمان شهادت سردار دل ها، یادش را گرامی بدارند.

اعضای خانواده شهید حسین پورجعفری که همراه سردار به شهادت رسید هم در محل حضور دارند.

همه فضای گلزار شهدا یکپارچه سیاه پوش شده و عکس های سردار با سایر شهدا از جمله پورجعفری، ابوالمهندس به چشم می خورد.

مردم با عزاداری، نوحه خوانی و نثار گل و فاتحه در محل مزار سردار سلیمانی حاضر شده اند و اینچنین ارادت خود را به این ابرقهرمان و اسطوره نشان می دهند.

مداحان کشوری از جمله صادق آهنگران نیز در محل حضور دارند و نوحه خوانی شروع شده است؛ مردم نیز یکپارچه به عزاداری در سوگ شهدات سردار دل ها و یارانش می پردازند.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران، ابوالمهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در فرودگاه بین المللی بغداد به شهادت رسیدند.

این حمله و جنایت با دستور مستقیم «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری وقت آمریکا انجام شد.

برچسب‌ها دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی کرمان گلزار شهدای کرمان قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی کرمان گلزار شهدای کرمان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی کرمان گلزار شهدای کرمان قاسم سلیمانی شهادت سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

دیگر خبرها

  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند