Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:17:07 GMT

امروز قلب شیعه، سنی و مسیحی همدل با حاج قاسم است

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۰۲۰۲

امروز قلب شیعه، سنی و مسیحی همدل با حاج قاسم است

به گزارش خبرنگار ایرنا از محل گلزار شهدای کرمان، سردار حسین معروفی بامداد دوشنبه همزمان با سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در مراسم افتتاح موکب بین الملل با مشارکت ۴۳ کشور جهان و آیین گرامیداشت شهادت ایشان با بیان اینکه راه شهید سلیمانی را ادامه می دهیم اظهارداشت: بغض مقام معظم رهبری به عنوان امام مسلمانان در ۲ روز پیش پیامی برای همه ما دارد که متوسل به شهید باوفا و همراهانش باشیم که در راه او باقی بمانیم و آن را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با طرح این پرسش که چه کسی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ۲۱ سال در جبهه مقاومت در آسایش دید؟ افزود: این شهید لحظه ای از مردم، مسلمانان و امامش غافل نشد و امروز قلب ملت ایران پر از درد است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همه ملت ایران و آزادگان جهان امروز عاشق این شهید والا مقام هستند، هرکس باور ندارد امشب به کرمان و مسیر ۲ کیلومتری موکب ها در این باران و هوای سرد توجه کند و عشق مردم به سپهبد شهید سلیمانی و یارانش را ببیند.
وی تصریح کرد: مردم ما انسان های هوشمند و مومنی هستند که امروز از شهیدانمان و این شهید و یاران باوفایش شهید ابومهدی المهندس و سردار حسین پورجعفری تجلیل می کنند زیرا آنان جانشان را برای جمهوری اسلامی عزت، شرف و ناموس مسلمانان تقدیم‌ کردند.

سردار معروفی گفت: مردم با این تجلیل راه پرافتخار این شهید عزیز که همان راه ائمه و مکتب امامان انقلاب است را به زیبایی ادامه می دهند. 
وی یادآور شد: مردم عاشق شهید سلیمانی هستند زیرا او عاشق خدا و ولی خدا بود، با میل ایشان کار می کرد و نقطه عاقبت بخیری را در این می دانست؛ در امامش، در اهل بیت اسلام و قرآن ذوب شده بود و همه چیز را برای ولایت فقیه و اسلام می خواست.
وی افزود: مقام معظم رهبری درباره این شهید والامقام به یک مسیر و مکتب اشاره و از او تعبیر به صدق و اخلاص کردند؛ شهید سلیمانی همواره برای فرزندان جنگ می گفتند مراقب اخلاص در عمل خود باشید.

به گزارش ایرنا موکب بین‌الملل با حضور نمایندگان ۵۳ کشور دنیا بامداد دوشنبه همزمان با دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در محل گلزار شهدای شهر کرمان افتتاح شد.

مراسم افتتاح این موکب با حضور علی زینی وند استاندار، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، برخی نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان و زائران برگزار شد.

خدمات رسانی به زائران که این روزها از کشورهای مختلف و نیز سراسر ایران اسلامی برای زیارت مزار سردار دل ها به کرمان آمده اند ازطریق این موکب انجام می شود.

غیر از این موکب، موکب های مختلف نیز طی روزهای اخیر توسط گروه های مردمی و سایر نهادها در محل گلزار شهدای کرمان دایر شده است و کار خدمات رسانی را انجام می دهند.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران، ابوالمهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در فرودگاه بین المللی بغداد به شهادت رسیدند. این حمله و جنایت با دستور مستقیم «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری وقت آمریکا انجام شد.

برچسب‌ها دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی کرمان قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی کرمان قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی کرمان قاسم سلیمانی شهید سلیمانی قاسم سلیمانی شهادت سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی 60 واحد مسکن مددجویی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور و سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این آیین، اظهار داشت: برخی از عشایر توانسته‌اند با اراده‌های آهنین خود، بر طبیعت سهمگین زاگرس غلبه کنند، در طول سالیانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید مسیرهای اصلی کشور از دل زاگرس عبور کرد که امروز این جاده‌های ارتباطی با تراز بالا در خدمت مردم است.

وی مطرح کرد: برخی از مناطق فرعی در زاگرس وجود دارد که دچار مشکلات عدیده‌ای هستند و از آنجایی که جاده‌های مناسبی ندارند یا بعضاً فاقد جاده مناسب هستند، سایر امکانات هم کمتر به این مناطق رسیده است. با هم‌افزایی سپاه و بسیج و دستگاه‌های خدمتگزار تلاش بر این است که بسته‌ای از خدمات به این مردم ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: روستای دهدلی واقع در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان از جمله مناطق هدف برای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص جامعه عشایری است. امروز این منطقه به خوبی بررسی می‌شود تا بتوان قابلیت‌های جاده این روستا را افزایش داد.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به صعب العبور بودن راه دسترسی روستای دهدلی احداث راه مناسب از مهمترین راهبردهای بسیج سازندگی است. ایجاد واحدهای خورشیدی خانگی با نصب صفحات خورشیدی با 5 کیلووات، در کل این روستا برای هر خانواده‌ای تامین می‌شود. گروه جهادگران عاشورایی هم اینجا در خدمت مردم هستند و خدمات را برای مردم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!