Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@15:02:25 GMT

آمار کشته شدگان سیل فارس به ۲ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۰۲۹۷

آمار کشته شدگان سیل فارس به ۲ نفر رسید

بارش باران و جاری شدن سیل تاکنون باعث مرگ دو نفر در استان فارس شده است.

به گزارش مشرق، معاون امداد و نجات این جمعیت از نجات ۱۲ هم استانی گرفتار در سیل جنوب خبر داد و گفت: در پی وقوع سیل در شهرستان‌های جنوبی استان و درخواست امدادرسانی فوری شبانه در پنج شهرستان لامرد، لار، گراش، مهر و اوز نیروهای امدادی این جمعیت که از قبل در حالت آماده باش کامل قرار داشتند به مناطق درگیر سیل اعزام و نسبت به امداد رسانی اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی خوبیار با بیان اینکه در پی طغیان رودخانه فصلی لامرد سه خودرو همراه با ۹ سرنشین در سیل گرفتار شده بودند، افزود: نیروهای امدادی هلال احمر از دو شهرستان لامرد و مهر فوراً به منطقه اعزام و پس از تلاش مستمر موفق به نجات جان هشت تن از هم استانی‌ها شدند. متأسفانه در این بین یکی از سرنشینان خودروهای گرفتار فوت شده بود.

معاون امداد و نجات هلال احمر فارس همچنین از نجات شش خودرو گرفتار در سیلاب در شهرستان لامرد خبر داد و بیان کرد: متأسفانه در پی وقوع سیل در داراب نیز یکی از شهروندان این شهرستان جان خود را از دست داد.

وی در پایان اظهار کرد: تمامی نیروهای امدادی هلال احمر فارس در تمام شعب این جمعیت در حالت امدادرسانی به حوادث مختلف سیل و آبگرفتگی می‌باشند و این فعالیت‌ها تا پایان کامل امدادرسانی به هم استانی‌های عزیز ادامه خواهد یافت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت سیل استان فارس مشرق شهرستان لامرد اخبار حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)

 

 

 

مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: با امداد نیروهای هلال‌احمر، خودروی گرفتار در رودخانه زمکان ثلاث‌باباجانی با ۶ سرنشینش نجات یافت.   محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۶ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گیر افتادن خودرو نیسان‌وانت در بستر رودخانه زمکان از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی و گرفتار شدن ۶ نفر در خودروی فوق، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره‌شهر ثلاث‌باباجانی به پشتیبانی شعبه به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: پس از دسترسی تیم عملیاتی به خودرو، عملیات نجات خانواده ۶ نفره آغاز و با تلاش نیروهای امدادی افراد به محل امن منتقل شده و وانت نیسان نیز به وسیله خودروهای کمک‌دار جمعیت هلال‌احمر از رودخانه بیرون کشیده شد. ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق