Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه عامل اصلی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی مشخص است، تاکید کرد: به زودی پرونده کیفری تکمیل خواهد شد.

خبرگزاری میزان -  غریب آبادی، با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به تشریح موضوع پیگیری پرونده ترور سردار شهید سلیمانی و همراهان ایشان پرداخت و گفت: عامل اصلی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی مشخص است و از ١٢٥ متهمی که مشخص شدند قاطبه آن‌ها از سران کشور آمریکا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه؛ برخی کشور‌ها هم اتباع آن‌ها درگیر این جنایت بودند، ادامه داد: هدف ایران این است که در همکاری با عراق تمامی آمران و عاملان این جنایت شناسایی شوند.

غریب آبادی ادامه داد: اقدام دیگری که انجام شده بحث تشکیل پرونده کیفری در دادگاه انقلاب است. برای اینکه محتویات پرونده کامل باشد همکاری با کشور عراق شکل گرفته است. کمیته‌ای تشکیل شده و تا الان دو دور این کمیته تشکیل جلسه داده است. هر دو طرف این اقدام را جنایت جنگی تلقی کردند. تبادل اسناد هم در دستور کار این هیات قرار گرفته است. اتهاماتی که متوجه مضنونان شده اقدام ترور و اقدام علیه امنیت ملی است.

وی افزود: اقرار رییس جمهور آمریکا سند مهمی در ارتباط با موضوعات حقوقی است.

غریب آبادی تاکید کرد: به زودی پرونده کیفری تکمیل خواهد شد.

دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه؛ نیابت‌های قضایی به ۹ کشور از جمله دولت امریکا ارسال شده و در مورد نقش افراد و شرکت‌ها در پرونده ترور سردار شهید سلیمانی مورد سوال قرار گرفتند، افزود: ما باید از طرق سیاسی و دیپلماسی این کشور‌ها را برای پاسخگویی تحت فشار قرار دهیم.

وی گفت: هیچ کشوری که دخیل در این ماجرا بوده نباید مصون بماند.

غریب آباد ادامه داد: در ترور جنایتکارانه حاج قاسم سلیمانی مکاتبات و ملاقات بسیاری از سوی جامعه دیپلماتیک کشورمان انجام شد؛ در نیویورک و ژنو و وین مکاتبات در ارتباط با این پرونده به ثبت رسیده و ملاقات‌های مختلف انجام شده است.

قاضی پرونده ترور شهید حاج قاسم سلیمانی: پرونده شهید حاج قاسم سلیمانی دو بخش کیفری و حقوقی دارد

قاضی سلمان پورمرادی، رییس شعبه ٥٥ حقوقی تهران و قاضی پرونده ترور شهید حاج قاسم سلیمانی نیزاظهار کرد: پرونده شهید حاج قاسم سلیمانی دو بخش کیفری و حقوقی دارد که در بخش حقوقی، فردا دادگاه، بصورت علنی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه، در زمینه پرونده ٨٠ دادخواست مطرح شده است، گفت: حدود ٢٥٧٠ خواهان در این پرونده وجود دارند.

رییس شعبه ٥٥ حقوقی تهران، ادامه داد: دادگاه حقوقی فردا بصورت علنی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: معاون اول قوه‌قضاییه: دستگاه قضا پرونده شهادت سردار سلیمانی را با جدیت پیگری می‌کند

در حال تکمیل...

برچسب ها: سردار سلیمانی غریب آبادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سلیمانی غریب آبادی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی دبیر ستاد حقوق بشر پرونده ترور غریب آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد

‌دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: ‌به عنوان ستاد انتخابات کشور درخواستی از مجموعه ارکان اداری و اجرایی و فرهنگی و همه اقشاری که در باب انتخابات حضور دارند، تاکید کرده‌ایم که در مرحله دوم نیز تمام تلاش خود را برای افزایش مشارکت داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، نشست توجیهی نمایندگان فرماندار، کاربران و عوامل اجرایی حوزه انتخابیه کرج با حضور محسن اسلامی دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور، ‌یحیی رمضانی معاون استاندار و فرماندار کرج در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد.

در این نشست که بیش از 2 هزار نفر از عوامل اجرایی، کاربران و نمایندگان فرماندار حوزه انتخابیه کرج حضور داشتند، محسن اسلامی  دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری نشست توجیهی عوامل انتخابات اظهار داشت:آنچه که در ستاد انتخابات شهرستان کرج مورد توجه است، اهمیت دادن به آموزش و کیفیت برگزاری انتخابات است و اینکه فرمانداری به دنبال آموزش عوامل اجرایی است نشان از اهمیت دور دوم انتخابات دارد، که جای بسیار تحسین دارد.

دبیر ستاد انتخابات کشور افزود: برگزاری این حرکت آموزشی با حضور تعداد قابل توجهی از عوامل و همه عوامل شعبی که دراین حوزه انتخابیه فعالیت دارند، نشان از این دارد که به دور دوم انتخابات اهمیت داده شده است.

اسلامی ادامه داد: به همه حوزه‌های انتخابیه یادآوری کرده‌ایم که دور دوم انتخابات همانند انتخابات اصلی است و لذا باید همه موئلفه‌هایی که مقام معظم رهبری در انتخابات به آن توجه داشته و دارند، همچون امنیت، سلامت، مشارکت رقابت مو به مو اعمال شود.

‌دبیر ستاد انتخابات کشور در بخش دیگری از این نشست با اشاره به تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات‌ اظهار داشت: به عنوان ستاد انتخابات کشور درخواستی از مجموعه ارکان اداری و اجرایی و فرهنگی و همه اقشاری که در باب انتخابات حضور دارند، تاکید کرده‌ایم که در مرحله دوم نیز تمام تلاش خود را برای افزایش مشارکت داشته باشند.

دبیر ستاد انتخابات کشور در بخش دیگری از این نشست ضمن تاکید بر افزایش مشارکت در این دوره اظهار داشت: در این بازه مانده به انتخابات درخواست از شهرستان و شورای اداری این است که در بازه تبلیغات‌ از 13 اردیبهشت تا 20 اردیبهشت حس و حال شهر را نسبت به انتخابات مرحله دوم حساس کنند. 

وی درباره‌ آمادگی کامل استان و حوزه انتخابیه شهرستان کرج برای برگزاری انتخابات اظهار داشت در بخش‌های دیگر مثل امنیت برنامه‌ریزی برای اجرای انتخابات در امنیت کامل انجام شده  و در بخش زیرساخت ارتباطی شعب با مرکز نیز، تجهیزاتی که در این بخش نیاز داریم تامین شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد