Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-29@23:03:00 GMT

نوسانگیری از سهام هپکو در زمان خوابِ عشقی؟!

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۰۵۳۳

از آنجایی که یکی از شرکت های مهم برای بررسی عملکرد دولت آیت الله رئیسی و بنا بر وعده های گذشته، شرکت هپکوی اراک است، اوضاع نماد این شرکت در بورس یعنی "تپکو" دوباره وخیم شده است.

درحالی که طی مدت اخیر بعد از ضرر به یک باره ی 70 درصدی! ( ریزش قیمت هر برگه سهم از 580 تومان به 220 تومان)، قیمت سهام هپکو کمی احیا شده بود و از 220 تومان به 350 تومان رسیده بود، مجددا بازی حقوقی و بازیگران این سهم، سبب ریزش قیمت دوباره این شرکت مهم شده است!

درحالی که مشخص نیست آقای عشقی و همکارانشان در سازمان بورس چه برنامه ای برای آینده بورس دارند؛ در همین غفلت ها و بنا بر اطلاعاتی که کاربران آخرین نیوز برای ما ارسال کرده اند، روند حرکتی سهام این شرکت، با اخطار چندی پیش ناظر به دلیل افزایش قیمت!!! تغییر کرد و اکنون نیز با بازی دادن سهامداران توسط حقوقی و بازیگران این نماد در بورس ادامه دارد!

بنا شواهد واضح و غیرقابل انکار، گویا بازی دادن های سهامداران این شرکت با ایجاد صف های ساختگی خرید و همچنین فروش طی این هفته و هفته اخیر در دستور کار بوده است و مشخص نیست چرا درمورد کاهش قیمت ناظر دخالت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در کلیت بازار بورس طی مدت اخیر این ماجرا صدق میکند و بنا بر گزارشات بسیاری از حقوقی و بزرگان بازار شعار سهامداری بلندمدت را سر می دهند و خودشان نوسانگیری می کنند!

خلاصه اینکه از دولت انقلابی آیت الله رئیسی و نیروهای انقلابی همچون آقای عشقی انتظار می رود در حمایت از مردم انقلابی و جهادی عمل کنند؛ انشالله.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

انتقاد شدید رئیس سازمان بورس از یک بند بودجه ای

قیمت دلار امروز چقدر شد؟   طلا ۱۸ عیار گران شد! 

قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو به روز شدند 

چرا با ریزش و رشد قیمت دلار بورس قرمزپوش می شود؟ 

جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی  

سودسازترین نمادها در روز منفی بورس  سه شرکت روانکار با سه نرخ گاز متفاوت، چرا؟ | جای خالی نظارت حس می شود!

 

   

دیگر خبرها

  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟