Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-01@20:25:23 GMT

آموزش زبان فرانسه در خانه!

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۰۵۳۴

آموزش زبان فرانسه در خانه!

ممکن است شما به دنبال راهی برای آموزش زبان فرانسه باشید. اما انتخاب این راه کمی دشوار است. شرکت در کلاس‌های گروهی و یا خصوصی در کنار مدرس با تجربه می‌تواند یکی از گزینه‌های عالی باشد. اما اگر برای حضور در این دوره‌های آموزشی ممکن است به دلیل شغل و یا شرایط زندگی خود محدودیت داشته باشید از این رو بهتر است روش‌های آموزش آنلاین زبان فرانسه را دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا بهترین راه برای یادگیری زبان فرانسه در کلاس درس است؟

اگر مانند اکثر افرادی هستید که در گذشته زبانی را یاد گرفته‌اند، احتمالاً این کار را در یک کلاس درس انجام داده‌اید. چه در کلاس‌های دبیرستان یا دانشگاه، بسیاری از زبان‌آموزان، به‌ویژه انگلیسی‌زبانان در ایالات متحده، اولین طعم یادگیری زبان خارجی را از طریق رویکرد آکادمیک به دست می‌آورند: پشت میز نشستن، کار کردن با کتاب درسی، تمرین واژگان و تست زدن.

مطمئناً، داشتن یک روش اختصاصی و منظم برای تمرین زبان فرانسه یک راه عالی یادگیری زبان برای بسیاری از افراد است. اجرای تمرین‌های گرامر و تصحیح شدن توسط معلم همیشه مؤثرترین (یا حتی سرگرم‌کننده‌ترین) راه‌ها برای ساختن چوب فرانسوی نیست. یک مشکل عمده این است که، در زمینه کلاس درس، معلم بیشتر سخنرانی را انجام می‌دهد و هر دانش آموز فرصت کمی برای تمرین صحبت کردن دارد. بدون اینکه بتوانید یک مکالمه واقعی به زبان فرانسه داشته باشید، می‌توانید همه کاربرگ‌ها را انجام دهید و هر آزمونی را پاس کنید.

در زبان فرانسه غرق شوید!

برای یادگیری هر زبانی، هیچ تجربه‌ای به شما کمک نمی کند بهتر از اینکه خودتان را در موقعیت‌هایی قرار دهید که راهی جز صحبت کردن به آن زبان ندارید. مجبور خواهید شد رشد کنید و از پس چالش برآیید. ایده این است که بدون زبان انگلیسی، صحبت کردن به زبان فرانسوی به یک ضرورت واقعی برای شما تبدیل شود.

آموزش زبان فرانسه با نرم افزار و برنامه‌ها

برنامه‌های موبایل و نرم‌افزارهای دسکتاپ برای افرادی که می‌خواهند یادگیری زبان فرآیندی انعطاف‌پذیر، در حال حرکت و غیرمتعهدتر باشد، ایده‌آل هستند. آنها به شما اجازه می‌دهند با سرعت و متناسب با زمان بندی خود یاد بگیرید، بنابراین برای افرادی که مشغله دارند و کمتر قادر به انجام یک روال منظم هستند ایده آل هستند.

استفاده از منابع آنلاین آموزش زبان فرانسه

در ادامه تعدادی از وب سایت‌ها و نرم افزارهای آموزش زبان فرانسه قرار داده شده است:

Open Language French

MindSnacks

MOSAlingua

Memrise

Busuu

HiNative

Brainscape

اما یکی از مشکلات اصلی بسیاری از نرم‌افزارها و برنامه‌های یادگیری زبان این است که به شما فرصت تمرین صحبت کردن در مکالمات واقعی را نمی‌دهند. آنها می‌توانند قواعد دستور زبان و لغات را به شما آموزش دهند، اما راه‌های زیادی برای به کارگیری این مهارت‌ها وجود ندارد. به همین دلیل است که اگر راهی برای استفاده از مهارت‌های خود در گفتگوهای واقعی نداشته باشید، استفاده از فناوری منحصراً برای یادگیری زبان می‌تواند فرآیندی نامناسب به نظر برسد.

آیا می‌توانم از رسانه فرانسوی به عنوان بهترین راه برای آموزش زبان فرانسه استفاده کنم؟

گوش دادن به پادکست‌های فرانسوی و موسیقی فرانسوی، تماشای تلویزیون و فیلم‌های فرانسوی (با یا بدون زیرنویس) و خواندن کتاب به زبان فرانسوی، همگی راه‌های عالی برای تعامل با همان رسانه‌هایی هستند که فرانسوی‌زبان واقعی هر روز در سراسر جهان مصرف می‌کنند. دسترسی به این منابع در اکثر موارد رایگان است.

این رسانه‌ها می‌توانند مکمل خوبی برای یادگیری یک زبان جدید باشند، اما به تنهایی احتمالاً بهترین راه برای یادگیری زبان فرانسه نیستند. بعضی از این موارد برای پاسخگویی به افراد بومی که قبلاً با زبان آشنا هستند طراحی شده اند، نه برای مبتدیان. اگر می‌خواهید قوانین گرامر و واژگانی را که اجزای سازنده زبان فرانسه را تشکیل می‌دهند، بدانید، احتمالاً به منابع اضافی مانند کتاب درسی، نرم‌افزار موبایل یا دسکتاپ یا معلم یا مدرس واقعی نیاز دارید که بتواند به شما بازخورد زنده بدهد.

Babbel یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری زبان فرانسه

Babbel توسط تیمی متشکل از متخصصان زبان، مربیان و طراحانی طراحی شده است که همه چیز را در مورد آنچه که برای استفاده از یادگیری یک زبان جدید نیاز است به بهترین شکل ممکن می‌دانند.

بابل یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری زبان فرانسه

برخلاف بسیاری از برنامه‌های زبان دیگر، Babbel به خوبی به عنوان یک ابزار یادگیری زبان عمل می‌کند و شما را در انواع دیالوگ‌هایی که در زندگی واقعی خواهید داشت، از همان اولین درس غوطه ور می‌کند. سفارش دادن در رستورانی در مونترال، رزرو اتاق هتل در مارسی یا پیدا کردن یک دوست جدید در ماداگاسکار، Babbel به شما کمک می‌کند تا انواع مکالمات واقعی را که با افراد بومی در دنیای فرانسوی‌زبان دارید، تمرین کنید. دوره‌های فرانسوی Babbel مقرون به صرفه، به صورت آنلاین و در دستگاه‌های تلفن همراه قابل دسترسی است و ثابت شده است که مهارت‌های نوشتن، خواندن، گوش دادن و صحبت کردن شما را تقویت می‌کند.

کلام آخر

یادگیری هر زبانی به عنوان زبان دوم می‌تواند یک چالش بزرگ و هیجان انگیز در زندگی هر فردی باشد. در این راستا انتخاب مسیر درست برای آموزش می‌تواند به شما در ادامه مسیر یاری برساند. حضور دریک آموزشگاه زبان فرانسه معتبر یکی از هدفمند‌ترین گزینه‌ها می‌تواند باشد. آموزشگاه زبان‌های خارجه ملل با سابقه چندین ساله خود در زمینه آموزش تمامی زبانهای زنده دنیا یکی از مطرح‌ترین موسسات در ایران و خارج از کشور برای آموزش حرفه‌ای زبان فرانسه می‌باشد.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: برای یادگیری زبان فرانسه آموزش زبان فرانسه برای آموزش بهترین راه صحبت کردن برنامه ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان

اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان امروز با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور به بهره برداری رسید.

استاندار کردستان در مراسم بهره برداری از این مرکز، مهارت‌آموزی را عامل رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری عنوان کرد

زارعی کوشا گفت: نسخه شفابخش برای خروج از بیکاری به ویژه در استان‌های زاگرس نشین، توسعه آموزش‌های مهارتی است.

وی گفت: مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق، عامل مهم تحقق دیپلماسی مهارت در کشور است

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل درباره رامین یکتاپرست ؛ کسی که یک فاحشه‌خانه را در آلمان اداره می‌کرد | یکتاپرست وابسته به سپاه بود؟
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • مرکز رصد فرهنگی کشور: ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها