Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-01@19:25:37 GMT

آموزش رایگان زبان چینی در منزل

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۰۵۳۶

آموزش رایگان زبان چینی در منزل

یادگیری هر زبانی بعد از زبان مادری می‌تواند امر دشواری باشد. ایجادعلاقه و انگیزه، همچنین داشتن هدف برای ادامه مسیر بسیار لازم است. اگر شاغل هستید و امکان حضور منظم در کلاس را ندارید مطالعه منابع آموزش آنلاین زبان چینی را به شما توصیه می‌کنیم. در ادامه تعدادی از این منابع را معرفی خواهیم کرد:

Duolingo

Duolingo نه تنها مقرون به صرفه‌تر از دوره چینی در کالج شما است، بلکه سرگرم کننده نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Duolingo زبان چینی را از طریق گیمیفیکیشن آموزش می‌دهد. با به خاطر سپردن واژگان و پاسخ صحیح به سوالات مسابقه، امتیاز کسب می‌کنید تا دسته بندی‌های جدید را باز کنید و به سطوح جدید برسید.

این برنامه به طور انحصاری بر روی واژگان تمرکز می‌کند و کلمات را بر اساس موضوعاتی مانند مدرسه، کار و غذا تقسیم می‌کند. اگر هدف اصلی شما حفظ لغات و کاراکترها باشد، فوق العاده است. اما اگر می‌خواهید روی مهارت‌هایی مانند درک شنیداری و صحبت کردن تمرکز کنید، توصیه می‌کنم یک یا دو برنامه دیگر را برای همراهی Duolingo دانلود کنید.

Skritter

هنگام یادگیری هر زبانی، مخصوصاً زبان چینی، نوشتن یک مهارت مهم است. برخلاف زبان‌های عاشقانه، چینی شامل یادگیری کاراکترها می‌شود. تشخیص کاراکترها می‌تواند به اندازه کافی دشوار باشد، اما یادگیری نوشتن آنها (و ترتیب ضربات صحیح) یک بازی دیگر است. هدف اصلی Skritter کمک به زبان آموزان برای یادگیری نوشتن حروف چینی و نوشتن صحیح آنها است. می‌توانید Skritter را به صورت رایگان در وب‌سایت امتحان کنید. اگر تصمیم دارید که می‌خواهید از Skritter بلند مدت استفاده کنید، می‌توانید برای عضویت در این وب سایت ثبت نام کنید.

YouTube

در مورد یک ابزار یادگیری رایگان قدرتمند صحبت کنید. گزینه‌های یادگیری شما با YouTube عملا بی پایان هستند. ده‌‌ها کانال با کیفیت برای افرادی که می‌خواهند چینی را به صورت رایگان یاد بگیرند، پیدا خواهید کرد. تماشای ویدیوهای یوتیوب راهی عالی برای بهبود مهارت‌های شنیداری شماست.

AsianCrush

در نهایت، راهی برای تماشای فیلم‌های چینی که واقعاً رایگان است. برای تماشای فیلم در AsianCrush نیازی به پرداخت هزینه ندارید و می‌توانید فیلم‌هایی از سراسر آسیا تماشا کنید.

ممکن است «آویز یشم» را دوست داشته باشید، فیلمی درباره زن جوانی که از چین فرار می‌کند تا از یک ازدواج اجباری رهایی یابد. اما وقتی او به آمریکا می‌آید، زندگی‌اش بدتر می‌شود.

به دنبال گذراندن ساعتی دراماتیک هستید که چندان غمگین نباشد؟ "Switch of Fate" را تماشا کنید، یک برنامه تلویزیونی در مورد دو زن که در کودکی تغییر کرده بودند و این تغییر عواقب بسیار بزرگی داشت.

Spotify

دلایل زیادی برای گوش دادن به آهنگ‌های چینی وجود دارد.اول از همه، چه کسی موسیقی را دوست ندارد؟ ثانیاً، این قطعاً یکی از سرگرم‌کننده‌ترین راه‌های یادگیری است. ثالثاً، یادگیری از طریق آهنگ‌‌ها واقعاً می‌تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد زیرا یک جمله در هنگام خواندن می‌تواند کاملاً متفاوت از زمانی که گفته می‌شود به نظر برسد.

اگر یک حساب Spotify ندارید، می‌توانید تا زمانی که تبلیغات گاه به گاه برایتان مهم نباشد، به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید. لیست پخش Spotify خود را با هر آهنگی که دوست دارید ایجاد کنید.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: زبان چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک عملکرد غیرمنتظره در مخچه کشف شد

دانشمندان خبر از کشف یک عملکرد غیرمنتظره در مخچه انسان که «مغز کوچک» نیز نامیده می‌شود، داده‌اند.

به گزارش ایسنا، مخچه(cerebellum) با نامی که در زبان لاتین به معنای «مغز کوچک» است، تنها ۱۰ درصد از کل جرم مغز انسان را تشکیل می‌دهد. با این حال نباید اجازه داد اندازه کوچک آن ما را فریب دهد، چرا که بیش از سه چهارم نورون‌های مغز در این فضای کوچک جمع شده‌اند و چیزهای زیادی داخل آن اتفاق می‌افتد.

به نقل از اس‌ای، از قدیم این گونه تصور می‌شود که این قسمت از سیستم عصبی که در پایه جمجمه قرار دارد، بیشتر به هماهنگ کردن عملکردهای حرکتی مانند تعادل و حرکت مربوط می‌شود. اکنون تحقیقات جدید از فرضیه‌ای حمایت می‌کند که در حال اعتبار گرفتن است. این فرضیه نقش کلیدی مخچه را در یادگیری برجسته می‌کند.

پژوهشگران دانشگاه پیتسبورگ و دانشگاه کلمبیا در این مطالعه جدید می‌خواستند بر اساس تحقیقات قبلی که منطقه خلفی-جانبی مخچه را به عنوان نقشی در اتصال آنچه می‌بینیم به حرکاتی که انجام می‌دهیم، شناسایی کنند.

آندریا بوستان، نوروبیولوژیست دانشگاه پیتسبورگ می‌گوید: فرض دیرینه درباره عملکرد مخچه این بوده است که تنها نحوه حرکت ما را کنترل می‌کند. با این حال ما اکنون می‌دانیم که بخش‌هایی از مخچه وجود دارد که به هم متصل هستند و به نظر می‌رسد که همراه با مناطقی از مخ تکامل یافته‌اند که نحوه تفکر ما را کنترل می‌کنند.

این تیم به میمون‌ها آموزش دادند که دست چپ یا دست راست خود را در پاسخ به تصاویر روی صفحه حرکت دهند و هنگامی که حرکات را درست انجام می‌دهند، به عنوان پاداش آبمیوه دریافت می‌کردند.

استفاده از داروها برای از کار انداختن موقت قسمت خلفی-جانبی مخچه میمون‌ها به طور قابل توجهی بر یادگیری آنها تأثیر گذاشت. حیوانات حتی با پاداش آبمیوه، به سختی به یاد می‌آوردند که قرار بود کدام دستشان را در واکنش به تصویر حرکت دهند. با این حال، آن یادگیری که قبلاً حاصل شده بود، هنوز قابل یادآوری بود.

بوستان می‌گوید: وقتی این ناحیه مخچه را غیرفعال می‌کنید، در واقع یادگیری جدید را مختل می‌کنید. یادگیری در این حالت بسیار کندتر است، بیشتر طول می‌کشد و عملکرد به سطح قبلی نمی‌رسد. این یک مثال عینی از عملکرد مخچه است که از اطلاعات پاداش برای شکل دادن به عملکرد شناختی در پستانداران استفاده می‌کند.

آزمایش‌های بیشتر نشان داد که عملکرد حرکات تحت تأثیر خارج شدن مخچه خلفی-جانبی قرار نمی‌گیرد و به نظر می‌رسد خاموش کردن سایر قسمت‌های مخچه هیچ تفاوتی در روند یادگیری نداشته باشد.

همه اینها اطلاعات اضافی مهمی هستند تا بفهمیم مغز چگونه کار می‌کند و چگونه با دنیای اطراف سازگار می‌شود و همچنین چگونه بهتر می‌توانیم با شرایط ناشی از اختلال عملکرد طبیعی مغز مقابله کنیم.

بوستان می‌گوید: پژوهش ما شواهد روشنی ارائه می‌دهد که مخچه نه تنها برای یادگیری نحوه انجام اعمال ماهرانه مهم است، بلکه برای یادگیری اینکه کدام اعمال در موقعیت‌های خاص ارزشمندتر هستند نیز نقش مهمی ایفا می‌کند.

این پژوهش به توضیح برخی از مشکلات غیر حرکتی در افراد مبتلا به اختلالات مخچه کمک می‌کند.

این مطالهه در مجله Nature Communications منتشر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • مراسم روز معلم متفاوت در مرکز یادگیری دانا
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • یک عملکرد غیرمنتظره در مخچه کشف شد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)