Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

پس از انجام عملیات موفق حمل قطار اول در مسیر کریدور ITI، حرکت قطار دوم از مورخ ۸ دی از مبدا کشور پاکستان با هماهنگی گمرکات، راه آهن و فورواردرهای مسئول در کشورهای ایران، پاکستان و ترکیه انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن ، پس از انجام عملیات موفق حمل قطار اول در مسیر کریدور ITI، حرکت قطار دوم توسط ۲۴ واگن مسقف پاکستانی از مورخ ۸ دی از مبدا پاکستان با هماهنگی گمرکات، راه آهن و فورواردرهای مسئول در کشورهای ایران، پاکستان و ترکیه صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پروژه، ۵۲۵ تن محموله پودر سنگ تالک در بسته بندی ۵۰ کیلوگرمی از بندر خشک آزاخل در پاکستان به مقصد استانبول در کشور ترکیه به مسافت ۶ هزار و ۴۴۰ کیلومتر از طریق مسیر ریلی ایران حمل می‌شود.

این محموله توسط ۲۴ دستگاه واگن پاکستانی از مبدا آزاخل کشور پاکستان وارد مرز میرجاوه کشور ایران شده و پس از رسیدن به ایستگاه زاهدان و انجام تشریفات گمرکی تحت رویه ترانزیت و با انجام عملیات ترنسشیپمنت، به واگن های مسقف اروپایی منتقل و تحت بارنامه CIM با عبور از مرز رازی وارد کشور ترکیه می‌شود و تا مقصد نهایی در استانبول حمل خواهد شد.

گفتنی است؛ در راستای افزایش تبادلات بین‌المللی در دوران مدیریت جدید راه‌آهن، اولویت‌ دهی به تکمیل کریدورهای بین‌المللی و برقراری اتصال ریلی با کشورهای همسایه و سایر کشورها در راستای منافع مشترک اقتصادی و تقویت حمل و نقل ریلی مسافری و باری در دستور کار قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ترکیه تین روابط عمومی بندر خشک حمل و نقل حمل و نقل ریلی شرکت راه آهن قطار باری قطار ترانزیتی پاکستان و ایران قطار اکو مسیر کریدور ITI راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس آمارهای رسمی، تجارت ایران و پاکستان در شرایطی تقریبا پایاپا در حال رشد است و بر اساس ظرفیت های دو کشور، برای رساندن رقم تجارت دو جانبه به 5 میلیارد دلار برنامه ریزی شده است.

کد خبر 849423 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ایران و پاکستان تجارت خارجی پاکستان

دیگر خبرها

  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/ مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد