Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا عبدالرحمن مرادی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ضمن تسلیت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام؛ حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در مسیر وحدت جهان اسلام از ابتدا تاکنون شاهد فراز و نشیب های فراوانی بوده ایم، گاهی وحدت مسلمین دستخوش توطئه های دشمنان شده و به بدترین وضعیت رسیده است و گاهی همانند زمان حال با رهبری و زعامت انقلاب اسلامی در حال تبلور این مهم در جهان اسلام هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: با وجود اینکه وحدت یکی از مهمترین ارکان اسلام است و در این میان دشمنان نیز از این وضعیت به خوبی اطلاع دارند، پی ریزی توطئه ها و فتنه ها برای از بین رفتن انسجام مسلمین از سوی دشمن کاری دور از انتظار نیست، کما اینکه بسیاری از علما و بزرگان در خود جهان اسلام در راستای این اهداف استکباری و وحدت شکن سهوا یا تعمدا حرکت کرده و می کنند.

این عالم اهل سنت با اشاره به رشد جریان ها و تفکرات تکفیری، سفلی و منحرف در دهه اخیر در جهان اسلام، عنوان داشت: دشمنان اصل اسلام که همان وحدت است را با ایجاد پروژه تروریسم و ایجاد نحله های منحرف نشانه رفتنه اند و در این زمینه در دو دوره کوتاه مدت و بلندمدت برنامه های بسیاری در دستور اجرا دارند.

وی ایجاد گروهک داعش را در راستای از بین رفتن وحدت در جهان اسلام و نشان دادن چهره ای غیرانسانی و غیرواقعی از این دین رحمانی در افکار عمومی جهان دانست و گفت: ایجاد گروهک تفکیری ـ صهیونسیتی داعش توسط دشمنان وحدت مسلمین با چندهدف آغاز شد، اولین هدف تخریب زیربناهای فکری و معنوی اسلام توسط این گروهک و زیرمجموعه های آن بود.

ماموستا مرادی ادامه داد: دومین هدف از ایجاد داعش، تغییر نقشه سیاسی و فرهنگی جهان اسلام بود که همگان این دو هدف داعش که به نوعی ماشین جنگی دشمنان وحدت محسوب می شد، دیدیم و تجربه کردیم، ولی در این میان رویدادهایی این ماشین جنگی دشمنان اسلام را متوقف کرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به نقش جریان مقاومت و شهید سلیمانی و دیگر شهدای وحدت در توقف رشد سریع جریان های تروریستی و اسلام ستیز در منطقه، ابراز داشت: پیش روی های سریع داعش و دیگر جریان های تروریستی در جهان اسلام در کمتر از یک سال، باعث یک نگرانی بزرگ در بین علما و مسلمین شد، این پیشروی ها که با حمایت های کشورهای مرتجع منطقه، آمریکایی ها، اروپایی ها و به ویژه صهیونیست ها در حال محقق شدن بود، به یکباره متوقف شد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: با درایت و تدبیر هوشمندانه جمهوری اسلامی در بحث در خطر افتادن جهان اسلام توسط این گروهک های تروریستی، جریان و نهضت مقاومت در منطقه تقویت شد و همین جبهه امروز توان ایستادگی را از دشمنان وحدت جهان اسلام گرفته است.

ماموستا مرادی افزود: نمی توان اسم جبهه مقاومت را برد ولی نامی از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را یاد نکرد، شهید سلیمانی با دیدی فراملی و فرامذهبی تمام معادلات کشورهای متخاصم و دشمن وحدت مسلمین در خاورمیانه را برهم زد، از یک سو این سردار جبهه مقاومت، ماشین جنگی تروریسم را در منطقه زمین گیر کرد و از سوی دیگر حضور وی باعث انسجام بیشتر بین مذاهب و اقوام مختلف در منطقه و کشورهای اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در مبارزات خود همواره با یک نگاه مساوی و برابر به انسان ها و مذاهب و ادیان نگاه می کرد، گفت: حافظه تاریخی خوب به یاد دارد که این سردار زمانی که استان های اقلیم کردستان عراق که مردمانی کُردزبان و اهل سنت هستند در خطر اشغال داعش قرار داشت با حضور سریع خود در آن مناطق، مانع از تحقق این فاجعه و نسل کشی انسانی شد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار کرد: هدف شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم اولا از بین بردن عوامل وحدت زدا در جهان اسلام بود و هدف والاتر این شهید، ایجاد یک انسجام بزرگ در بین مسلمین برای مبارزه با جریان های ضددینی بود که ترس از رسیدن به این اهداف آمریکایی ها و صهیونیست ها را بر این داشت که این سردار را ترور کنند و از صحنه مبارزات خارج کنند که اینگونه شد ولی بازخورد شهادت این سرباز اسلام تقویت روحیه بیشتر جبهه مقاومت و نیز انسجام بیشتر مسلمین شد.

ماموستا مرادی با اشاره به اینکه امروز جهان اسلام نیازمند داشتن بزرگانی همانند سردار سلیمانی است، خاطرنشان کرد: در زمان حضور شهید سردار سلیمانی در خطوط جبهه های جنگ علیه تروریسم، پروژه نسل کشی و برادرکشی مسلمین دشمنان از بین رفت، امروز باید راه این شهید تداوم داشته باشد، رسیدن جهان اسلام به وحدتی که مدنظر سردارانی همانند سلیمانی است، نیازمند پرداختن هزینه هایی از این دست است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: امام جمعه اهل سنت کرمانشاه سردار سلیمانی حماسه وحدت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه جهان اسلام شهید سلیمانی جریان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است