Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز، در تازه‌ترین پیامدی که بیماری کرونا در آمریکا ایجاد کرد، شماری از کارکنان فرودگاهی در آمریکا که تست کرونای آن‌ها مثبت شده است، مجبور به قرنطینه کردن خود شدند و همین امر باعث کمبود نیروی انسانی برای اداره امور فرودگاه‌های این کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسانی که بعد از تعطیلات سال نوی میلادی به دنبال بازگشت به خانه‌های خود هستند اکنون با مراجعه به فرودگاه‌های مناطق مختلف در آمریکا، با آشفتگی و برنامه‌های لغو شده پروازی روبرو می‌شوند.

۱۹۳۲ پرواز در سراسر آمریکا به دلیل همین آشفتگی‌های ناشی از کمبود نیروی انسانی لغو شده اند که در این میان از فرودگاه‌های ایالت نیویورک، در فرودگاه نیوآرک صد و بیست و سه پرواز، فرودگاه جان اف کندی نود و پنج پرواز و در فرودگاه لاگوردیا هفتاد پرواز لغو شده اند.

در خبری دیگر؛ دکتر آنتونی فائوچی، مشاور ارشد پزشکی کاخ سفید، افزایش موارد ابتلا به کرونا در آمریکا را بی سابقه دانست. همچنین موارد بستری مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌ها نیز با افزایش زیادی روبرو بوده است.

با این حال؛ فائوچی خاطرنشان کرد بیشتر بستری شدگان افرادی بوده اند که واکسن کرونا دریافت نکرده بودند. وی افزود احتمال وخامت حال افرادی که واکسن دریافت نکرده اند، در صورت ابتلا به سویه امیکرون وجود دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همه گیری کرونا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز کاسپین۶۹۸۶ از نوع MD۸۲ تهران زاهدان مشهدساعت ۱۹:۰۵ پنجشنبه بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد وبرق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس