Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@09:27:25 GMT

سالک: شهید سلیمانی محبوب و منتخب خدا بود

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۰۶۹۱

سالک: شهید سلیمانی محبوب و منتخب خدا بود

یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی مانند همه شهدا، محبوب و منتخب خدا بود و هرکس محبوب خدا باشد، محبوب مردم هم خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شهید سلیمانی در دامان پدر و مادری متدین و الهی تربیت شد، اظهار کرد: شخصیت توحیدی این شهید در دامن پدر و مادر ارتقا یافت و بستری شد برای حضور این شهید در میدان ایمان و عمل صالح.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید سلیمانی ارتباط خود را قرآن، مبانی دینی و روحانیت حفظ کرد. او به خودسازی پرداخت و از نفس خود مراقبت کرد که دچار دنیاپرستی و شهوترانی نشود و این رمز همه انسان های عارف است.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی هرآنچه را از اسلام و قرآن آموخته بود را اجرایی کرد. با شروع جنگ تحمیلی برای دفاع از اسلام پا به میدان جهاد گذاشت و پس از آن براساس تجربیاتی که به دست آورد به تامین امنیت مرزهای شرقی کشور پرداخت. در ادامه فرمانده سپاه قدس شد و برای تقویت نهضت اسلامی و دفاع از مظلومان اقدام کرد و به مقابله با داعش پرداخت.

سالک همچنین خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی اخلاص، صداقت، راستی، شفافیت، بصیرت و شناخت دشمن، علم، ایمان و تبعیت از ولایت را با هم داشت و فدایی آرمان های امام (ره) و رهبری بود. مکتب شهید سلیمانی، مکتب انبیا، ائمه و حضرت فاطمه(س) است او محبت فوق العاده ای به اهل بیت داشت. قرآن هم تصریح دارد که کسی که ایمان و عمل صالح دارد، خداوند محبت او را در دل های مردم قرار می دهد.

وی در پایان تصریح کرد: شهید سلیمانی ابتدا محبوب خدای متعال بود و به همین دلیلی شخصیتی ملی و جهانی شد. هرکس محبوب خدا باشد، محبوب مردم هم خواهد شد. او مانند همه شهدا، محبوب و منتخب خدا بود و به عنوان چهره ای ضدظلم و کفر و ضدتروریسم شناخته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود