Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@05:32:57 GMT

وزیر دفاع آمریکا به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۰۷۴۲

همزمان با اوج گیری کرونا و شیوع سویه اُمیکرون در آمریکا، لوید آستین وزیر دفاع این کشور به کرونا مبتلا شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  لوید آستین وزیر دفاع آمریکا شامگاه یکشنبه به وقت محلی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که صبح یکشنبه آزمایش کرونای او مثبت شده است.

وزیر دفاع آمریکا افزود درحالی که در مرخصی و در خانه هستم آزمایش کرونا را انجام دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علائم من خفیف است و از دستورات پزشک پیروی می‌کنم.

لوید آستین اظهار داشت که با توجه به دستورات پزشک و با پیروی از دستورالعمل‌های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا (سی دی سی) خود را تا پنج روز آینده قرنطینه خواهد کرد.

وزیر دفاع آمریکا گفت: آخرین دیدار من با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در روز سه‌شنبه، ۲۱ دسامبر (۳۰ آذرماه) و بیش از یک هفته قبل از شروع علائم، انجام شد.

رئیس پنتاگون اضافه کرد از روز پنجشنبه در پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) نبودم. در روز پنجشنبه در مدت کوتاهی و فقط با چند نفر از کارکنانم دیدار کردم که در تمام مدت ماسک زده بودیم و فاصله اجتماعی را رعایت کردیم.

لوید آستین با اشاره به وضعیت واکسیناسیون خود گفت طبق گفته پزشک، واکسینه بودن کامل من دلیل علایم خفیف این بیماری است.

وی با بیان اینکه واکسن‌ها به عنوان یک نیاز پزشکی نظامی برای نیروی کار ما باقی خواهند ماند، افراد را به دریافت دز سوم واکسن کرونای خود کرد.

به گزارش ایرنا، ایالت‌های آمریکا اکنون شاهد بالاترین تعداد موارد ابتلا و بستری بیماران کرونایی هستند. برخی از فرمانداران آمریکایی از گارد ملی آمریکا کمک خواسته اند.

موج جدید سویه اومیکرون کرونا در سراسر آمریکا در حال گسترش بوده و موارد ابتلا و بستری شدن در بیمارستان را به سطوح بی سابقه‌ای رسانده و زندگی روزمره را دوباره تحت تاثیر قرار داده است.

کارشناسان هشدار می‌دهند که هنوز هفته‌ها برای عبور از این موج زمان نیاز است. آنتونی فائوچی متخصص ارشد بیماری‌های عفونی و مشاور ارشد پزشکی جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا به شبکه سی ان بی سی گفت که با توجه به وسعت آمریکا و تنوع واکسینه شده‌ها و واکسینه نشده‌ها احتمالاً بیش از چند هفته یا تا پایان ژانویه تا رسیدن به اوج شیوع کرونا زمان نیاز خواهد داشت.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده آمریکا، تقریباً ۶۲ درصد از جمعیت آمریکا کاملاً واکسینه شده اند. در همین حال حدود ۳۳ درصد از بزرگسالان کاملا واکسینه شده دز سوم خود را دریافت کرده اند که به گفته کارشناسان برای محافظت در برابر بیماری‌های شدید ناشی از سویه‌های مختلف بسیار مهم است. برچسب ها: لوید آستین ، وزیر دفاع آمریکا ، کرونا ، امیکرون ، اومیکرون

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لوید آستین وزیر دفاع آمریکا کرونا امیکرون اومیکرون وزیر دفاع آمریکا لوید آستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم

آبله مرغان افراد را در هر سنی تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اما بیشتر کودکان را درگیر می‌کند. این ویروس به‌راحتی از افراد مبتلا به آبله مرغان به افرادی که تابه‌حال به این بیماری مبتلا نشده‌اند یا اینکه واکسینه نشده‌اند سرایت می‌کند.

به گزارش تجارت نیوز، اگر یک نفر به آن مبتلا شود، حدود ۹۰ درصد از افرادی که به او نزدیک‌اند و در برابر این ویروس مصون نیستند نیز به این بیماری مبتلا می‌شوند. این ویروس راه‌های انتقال زیادی دارد و قدرت مسری بودن آن تا حدی است که حتی با یک تماس کوچک هم منتقل می‌شود. ویروس واریسلا زوستر همچنین باعث بروز بیماری به اسم زونا می‌شود.

در صورت بروز علائم آبله مرغان به پزشک مراجعه کنید. اما رژیم غذایی مناسب برای آبله‌مرغان چیست؟

لبنیات

انبه

موز

عصاره قلم

سبزیجات تازه

سیر

زنجبیل (مقدار کم)

زردچوبه

ماست

بستنی

کلم‌بروکلی، کلم‌پیچ، اسفناج

تخم مرغ

لوبیا

دمنوش‌های گیاهی

سیب

در کل غذا‌هایی که سیستم ایمنی بدن را قوی‌تر می‌کنند و در عین حال برای فرد حساسیت هم ایجاد نمی‌کنند، بهترین منابع غذایی هستند. اما قبل از مصرف این نوع غذا‌ها با پزشک مشورت کنید.

دیگر خبرها

  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • فعال حقوق بشر سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را بر هم زد
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟