Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار می‌شود که ۲ تیم‌ فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان در خانه و تیم نفت آبادان بیرون از خانه برابر رقبای خود به میدان می‌روند و در صورت کسب امتیاز می توانند جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود بخشند.

تیم نفت مسجدسلیمان در هفته دوازدهم این پیکارها به مصاف نساجی مازندران رفت و در یک بازی حساس و در حالی که تا دقایق انتهای بازی از حریفش پیش بود به تساوی رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم فولاد خوزستان در مصاف با تیم مدعی استقلال تن به شکست داد تا جواد نکونام و تیمش بعد از هفته ها طعم باخت را بچشد، تیم نفت آبادان نیز در خانه رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و سه امتیاز شیرین این دیدار را از آن خود کرد.
فولادی ها پس از باخت در هفته دوازدهم تا حدودی از صدر جدول فاصله گرفتند و این فرصت برای تیم های دیگر مهیا شد تا بالاتر از سرخپوشان اهوازی در جدول رده بندی قرار گیرند اگرچه شاگردان نکونام در مقابل استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

تیم‌ نفت آبادان که همچنان در مشکلات مالی دست و پا می‌زند و تاکنون پولی به اعضای این تیم پرداخت نشده در ۱۲ بازی گذشته خود پنج باخت، چهار تساوی و سه برد کسب کرده است و همچنان در نیمه دوم جدول رده بندی جای گرفته است که عملکرد مناسبی نیست.

نفت مسجدسلیمان نیز در این فصل تاکنون پنج باخت، پنج تساوی و ۲ برد در پرونده دارد که نسبت به فصل های قبل عملکرد بسیار ضعیفی به شمار می رود و اگر آنها نتوانند در نیم فصل اول امتیاز لازم را کسب کنند در ادامه باید برای بقا در لیگ بجنگند که چندان باب میل هواداران متعصب نفتی نیست.

نفت مسجدسلیمان - گل گهر

جدال تیم های نفت مسجدسلیمان و گل گهر به نوعی رقابت بین تیم های ندار و دارای فوتبال ایران به شمار می رود که در نوع خود تماشایی خواهد بود اما با این وجود نفتی ها نشان دادند که در بازی های خانگی بازی های خوبی به نمایش گذشته و به راحتی امتیاز از دست نمی دهند.

فراز کمالوند که سابقه بسیاری در لیگ برتر دارد و راه ماندگاری در لیگ را به خوبی بلد است در این فصل هدایت نفتی ها را برعهده داشته و شناخت خوبی نسبت به سایر تیم ها دارد که این موضوع به نتیجه گیری نفت مسجدسلیمان کمک می کند.

بعد از پیروزی خانگی مقابل فجرسپاسی، برتری در جام حذفی مقابل شاهین بوشهر و تساوی مقابل نساجی، شاگردان کمالوند به دنبال حفظ روند صعودی خود در جدول بوده و قصد دارند تا با پیروزی در مقابل گل گهر و کسب امتیاز از این بازی، حساب خود را از دیگر تیم‌های پایین جدولی جدا کرده و صعودی چند پله‌ای در جدول داشته باشند.

تیم نفت مسجدسلیمان در این فصل با ترکیبی از بازیکنان جوان پا به مسابقات گذاشته و در ۱۲ بازی گذشته خود تیم‌های پیکان،هوادار، ذوب آهن، نساجی و فولاد را متوقف کرد و در مقابل پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی، آلومینیوم و مس رفسنجان تن به شکست داد همچنین برابر پدیده و فجرسپاسی به برتری رسید. 

نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم لیگ میزبان تیم گل گهر است که در بازی قبل خود مقابل مس رفسنجان متوقف شد که این موضوع انگیزه بازیکنان گل گهر را برای برد بیشتر می کند؛ اما در سوی مقابل نفتی ها به دنبال سومین برد خود هستند.

تیم نفت مسجدسلیمان که تاکنون در امر گلزنی ضعیف عمل کرده و مهاجمان این تیم در خط هجومی کم فروغ ظاهر شدند، اکنون در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد که چندان خوشایند هواداران نیست.

نقطه ضعف تیم گل گهر خط دفاعش است که در ۱۲ بازی گذشته عملکرد خوبی نداشته و ۱۷ گل دریافت کرده اند. این تیم از بازیکنان باتجربه‌ای بهره می برد و سعی می کند با ارسال از کنارها به گل برسد در سوی مقابل تیم نفت مسجدسلیمان تاکنون ۱۱ گل دریافت کرده و ۶ بار دروازه حریفان را باز کرده است.

پیروزی در این تقابل مهم و حساس هدف ۲ تیم نفت مسجدسلیمان و گل گهر بوده زیرا باعث می شود که نفتی ها از انتهای جدول کنده شوند و گل گهر به صدر جدول نزدیک تر شود.

فولاد خوزستان - پیکان

تیم فولاد خوزستان در هفته دوازدهم مسابقات در مصاف با استقلال، بازی خوبی به نمایش گذاشت و در حالی که موقعیت های خوبی روی دروازه حریف خلق کرد نتیجه را واگذار کرد، فولادی ها با پیروزی در این دیدار می توانستند تا جایگاه پنجم جدول بالا روند که این امر اتفاق نیفتاد.

بدنه اصلی تیم فولاد در این فصل  حفظ شده و این موضوع به موفقیت آنها کمک دوچندانی کرده است هر چند جواد نکونام هنوز از وضعیت جسمانی بازیکنان تیمش رضایت کامل ندارد و از آسیب های پی در پی بازیکنانش کلافه شده است.

فولاد خوزستان در این فصل از رقابت ها می تواند یکی از شانس های کسب سهمیه آسیایی باشد اگرچه با وجود تیم هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر کار سختی در پیش دارد.

شاگردان نکونام در هفته سیزدهم مسابقات به مصاف تیم پرتلاش پیکان می‌روند که در این فصل از رقابت ها عملکرد درخشانی داشته و اکنون بالاتر از فولاد در جدول رده بندی قرار دارند.

سیدمجتبی حسینی که در این فصل  هدایت پیکان را برعهده گرفت در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی به خدمت گرفت. پیکان با یک تیم آماده پا به مسابقات نهاده و در صورت برد برابر فولاد یک قدم به صدر جدول نزدیک تر می شوند.

به گفته نکونام، تیم فولاد در فصل نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب چند بازیکن جدید از جمله یک بازیکن آسیایی بوده تا خود را برای حضور در سه جام تقویت کند.

نبرد نکونام و حسینی ۲ مربی جوان فوتبال کشور در نوع خود دیدنی و جذاب خواهد بود و باید دید تفکر کدام یک بر دیگری غلبه خواهد کرد؛ فولادی ها اگر می خواهند از کورس رقابت با دیگر حریفان عقب نمانند در این بازی خانگی محکوم به کسب امتیاز هستند.

تیم فولاد خوزستان سابقه قهرمانی در لیگ ایران را داشته و به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

مس رفسنجان - نفت آبادان

در حالی که برزیلی های ایران در غیاب منصوریان فصل را به خوبی شروع نکردند، پس از بازگشت این مربی رفته رفته به فرم ایده‌آل رسیدند تا جایی که در چهار بازی اخیرشان در لیگ و جام حذفی به سه برد و یک تساوی مقابل فولاد آن هم در اهواز رسیده‌اند. 

تیم نفت آبادان که در هفته گذشته به علت مشکلات شدید مالی قصد انجام تمرین نداشت پس از صحبت مسئولان باشگاه، در مقابل آلومینیومی که تا به اینجا شکستی را تجربه نکرده بود و بهترین خط دفاع لیگ داشت به برتری رسید.

پیروزی سه بر یک نفتی ها در هفته دوازدهم علاوه بر ارتقاء جایگاه آنها تا رده دوازدهم، نشان داد که این تیم حرف های بسیاری برای گفتن دارد و حالا دیگر حریفان حساب ویژه ای روی تیم منصوریان دارند.

علیرضا منصوریان در ۹ بازی که روی نیمکت تیم نفت آبادان حضور داشته تنها برابر سپاهان، آلومینیوم، استقلال و پرسپولیس دروازه تیمش باز شده که در هر بازی نیز تنها یک گل دریافت کرده است.

تیم نفت آبادان در خط هافبک از بازیکنان خوب و تاثیرگذاری برخوردار است اما در خط حمله و دفاع هنوز نقاط ضعفی دارد به گونه ای که تاکنون هفت گل زده داشته و ۱۰ بار دروازه خود را باز شده دیده است.

در حالی که به نیم فصل مسابقات لیگ نزدیک می شویم همچنان این تیم محبوب خوزستانی در زمینه مسائل مالی و جذب حامی مالی با مشکل روبه رو است که این موضوع بسیار نگران کننده بوده و به طور قطع در روند نتیجه گیری نفت آبادان تاثیرگذار است.

تقابل ۲ تیم مس و نفت که یکی بالای جدول و دیگری در نیمه دوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد در عین حال جالب توجه است. مس رفسنجان در این فصل نتایج بسیار خوبی کسب کرده و به کمتر تیمی باج داده است که این موضوع کار شاگردان منصوریان را سخت می کند.

آخرین تقابل نفت آبادان و مس رفسنجان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. حال باید دید این بار بازیکنان کدام تیم قادر به شکست تیم دیگر هستند، دیدار نفت مقابل مس شاید فرصت مناسبی برای جدا شدن این تیم از رده های انتهایی جدول باشد.

تیم های فولاد، نفت آبادان و مسجدسلیمان اکنون به ترتیب با ۱۷، ۱۳ و ۱۱ امتیاز در مکان های هفتم، دوازدهم و پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر جا گرفته اند.

دیدار نمایندگان خوزستان در هفته سیزدهم مسابقات به شرح ذیل است:

دوشنبه ۱۳ دی ماه:
مس رفسنجان - نفت آبادان ( ساعت ۱۴)
نفت مسجدسلیمان - گل گهر ( ساعت ۱۵)
فولاد - پیکان ( ساعت ۱۷)

برچسب‌ها فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز تیم نفت مسجدسلیمان هفته دوازدهم هفته سیزدهم تیم نفت آبادان فولاد خوزستان جدول رده بندی مس رفسنجان تیم فولاد لیگ برتر گل گهر نفتی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی

منچستریونایتد میزبان برنلی خواهد بود. 

طرفداری | لیگ برتر به ایستگاه سی و پنج رسیده است. 

منچستریونایتد و برنلی از ساعت 17:30 فردا در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می‌روند. قضاوت این دیدار بر عهده جان بروکس خواهد بود. شیاطین سرخ هفته گذشته مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافتند. تیم وینسنت کمپانی که در رتبه نوزدهم جدول قرار گرفته برای امیدواری به بقا در لیگ برتر به امتیاز احتیاج دارد. برنلی در روزهای گذشته با انتشار فایل صوتی ادبیات نامناسب کمپانی مقابل داوران دیدار چلسی درگیر حاشیه‌های بزرگی شده است. در اولدترافورد نیز اریک تن هاخ در واپسین هفته‌های فصل برای متقاعد کردن مدیران منچستریونایتد محکوم به ارائه عملکردی قابل قبول است. هواسکورد نتیجه این بازی را 4-2 به نفع شیاطین سرخ پیش‌بینی می‌کند. 

انتظار می‌رود دو تیم با ترکیب زیر وارد بازی شوند:

منچستریونایتد: اونانا | ون بیساکا، کاسمیرو، مگوایر، دالو | مینو، اریکسن | آنتونی، فرناندز، گارناچو | هویلوند  برنلی: موریچ | آسینیون، اوشی، استِوِه، تیلور | ویتینیو، کالن، برگ، لارسن | اودوبرت، فاستر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان