Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرناندز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در مادرید، یادآور شد که شهادت سردار سلیمانی بصورت گسترده از سوی دولت ها و مردم سرتاسر جهان، از عراق تا ونزوئلا محکوم شده است. بنابراین، جنایت انجام شده نه تنها تقویت نشد، بلکه تا حد زیادی موقعیت ایالات متحده را در منطقه تضعیف کرد.

فرناندز همچنین با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان، آن یک شکست مفتضحانه برای واشنگتن پس از یک جنگ بیست ساله دانست و گفت این یکی از طولانی ترین جنگ ها در تاریخ ایالات متحده بود که ارتش آن نتوانست چریک های طالبان را شکست دهد و در عراق نیز، اگرچه ایالات متحده میزان قابل توجهی از نیروهایش را خارج کرده است ، اما هزاران مستشار به جای گذاشته که توسط مردم طرد شده اند و در آینده ای نزدیک نیز مجبور به ترک این کشور خواهند شد و جنبش های مقاومت و پارلمان عراق که همواره مخالف حضور اشغالگرانه امریکایی ها در کشورشان هستند، همواره بر ضرورت خروج آنها تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بنیاد اهل البیت در اسپانیا افزود که میراث حاج قاسم در دفاع از آزادی و استقلال ایران و سایر کشورها و ملت‌های منطقه در مذاکرات جاری وین به وضوح نمایان است.

“آمریکا با تحریم های خود نتوانست اراده اش را بر ملت ایران تحمیل کند و این تهران است که به وضوح مشخص کرده که چه چیزی در مذاکرات قابل قبول است و چه چیزی قابل قبول نیست، بنابراین، اکنون، اینکه مذکرات موفقیت آمیز باشد یا خیر به آمریکا و شرکای اروپایی اش بستگی خواهد داشت”.

دبیر فدراسیون مسلمان اسپانیا همچنین یادآور شد که مردم لبنان، سوریه و فلسطین نیز دین بزرگی به سردار سلیمانی دارند چرا که این فرمانده بزرگ به مردم این سرزمین کمک کرد تا در برابر تروریسم تکفیری و تجاوزات رژیم صهیونیستی که رویای شکست‌ناپذیری آن به برکت دلاوری های سردار سلیمانی نابود شده است ، مقاومت کنند.

امروز(دوشنبه)۱۳دی ماه مصادف با دومین سالگرد ترور ناجوانمردانه سردارسپهبد "قاسم سلیمانی"فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،"ابومهدی المهندس" جانشین فرمانده حشدالشعبی عراق و سایر همراهان والامقام آنهاست.حمله ای که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا رسما مسئولیت آن را بعهده گرفت.

سردار سلیمانی و همراهانش سحرگاه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ به محض خروج از محوطه فرودگاه بین المللی بغداد، مورد حمله موشکی پهبادهای آمریکائی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی عراق قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی عراق قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی عراق قاسم سلیمانی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در مسجد جامع گوراب زرمیخ با بیان اینکه بالاترین ارزش‌ها نزد خداوند شهادت است گفت: یادواره شهدا فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان های شهدا به نسل جوان است.

بهروز جلائی با اشاره به اینکه راه شهدا راه انبیاء، اولیا و مردان الهی است افزود: وصیت نامه شهدا پر از معنویت و درس زندگی برای همه ما است و پیام شهدا به ما حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت و رهبری است.
سردار شهید سیدمعروف ایرانی فرمانده گروهان حق از گردان سلمان لشگر ۱۶ قدس گیلان در سال ۶۷ در منطقه ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در پایان مراسم لوح سپاس و تندیس یادواره شهدا به خانواده شهید سیدمعروف ایرانی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟