Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پنج شنبه شب در دیدار لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد مقابل برنلی به برتری 3 بر یک رسید و یک نمایش دیدنی در اولدترافورد به نمایش گذاشت.

عصر رانگنیک در منچستریونایتد با پیروزی مقابل کریستال پالاس آغاز شد ولی این مربی نتوانست در دیدارهای بعدی نمایش‌های خیلی قدرتمندانه از خود نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تقابل با تیم‌های قعرجدولی زمانی مناسب برای سرمربی آلمانی بود تا بتواند اندیشه‌های خود را به خوبی جا بیاندازد و بتواند نمایشی متفاوت از شیاطین سرخ به اجرا گذارد.

نمایش یونایتد در دیدار مقابل برنلی، نه تنها بهترین نمایش تیم در دوران رانگنیک بود بلکه شاید بهترین نمایش آنها در فصل جاری بود.

سرمربی آلمانی در این خصوص گفت: این بهترین نمایش ما تاکنون بود و همه تیم عملکرد بهتری از خود نشان دادند. من بسیار زیاد از نمایش سانچو لذت بردم، او خیلی خوب کار کرد.

منچستریونایتد در دیدار مقابل برنلی، 18 شوت به دروازه زد که 6 توپ در چارچوب بود. این بهترین آمار آنها در فصل کنونی بود و یونایتد تاکنون آمار میانگین 13.7 شوت و 4.9 شوت در چارچوب در هر بازی را به ثبت رساند.

نکته مهم در نمایش فوق العاده شاگردان رانگنیک این بود که تیم با سیستم و چینش متفاوتی پا به میدان گذاشت. حالا این سوال پیش می‌آید که آیا با درخشش بازیکنانی مثل گرینوود و سانچو، آیا برونو فرناندز و رشفورد نیمکت نشین می‌شوند و آیا آنان قربانی تاکتیک جدید شیاطین سرخ خواهند شد؟

برونو یکی از بهترین ستاره‌های لیگ برتر انگلیس است و در 2 سال اخیر توانسته به مهمترین ستاره شیاطین سرخ نام گیرد. او در فصل گذشته تا هفته هجدهم فصل 11 گل زد و 7 پاس گل داد و در این فصل تنها آمار 5 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده و نشان می‌دهد او نیز زیرنظر سولسشر نتوانست آمار خوبی به جا گذارد.

در بازی با نیوکاسل او بیشتر از همه توپ از دست داد و در کنار رشفورد در بین بازیکنانی قرار گرفت که عملکرد خوبی نداشته است. مهمتر از همه او در سیستم 2-2-2-4 رانگنیک کاملا سردرگم است و نمی‌تواند بهترین نمایش خود را در پست وینگر از خود نشان دهد.

او بازیکنی برای تاکتیک عرض بالا نیست و نمی‌تواند جای خوبی در سیستم‌های 2-2-2-4 و 4-2-4 برای خود پیدا کند. فرناندز جزو بازیکنان تاثیر و بازی ساز یونایتد محسوب می‌شود ولی اگر تاکتیک رانگنیک با استفاده از وینگرها پیش برود، جایی در ترکیب نخواهد داشت که این موضوع باعث نگرانی هواداران شیاطین سرخ شده است.

اوضاع برای رشفورد البته به این شکل نیست ولی او باید بتواند برای رسیدن به ترکیب اصلی با بازیکنانی مثل سانچو و گرینوود و در پست تهاجمی با کاوانی رقابت کند. او در 10 بازی 2 گل زده و آمار ضعیفی در پاس دادن به ثبت رسانده است. او باید پیشرفت کند و به نظر می‌رسد اوضاعش بهتر از برونو در ترکیب جدید رانگنیک خواهد بود.

امشب منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان ولورهمپتون خواهد بود و باید دید رانگنیک از چه ایده‌ای برای تقابل با برونو لاژه استفاده خواهد کرد؟

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: برونو فرناندز لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد رانگنیک بهترین نمایش شیاطین سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ویرانگر در برزیل ده‌ها قربانی و مفقود گرفت+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، سیل در ایالت ریوگرانده در جنوب برزیل شمار زیادی کشته و مفقود برجای گذاشت و هزاران نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شدند. این سیل تاکنون ۵۶ کشته و ۷۴ زخمی و ۶۸ مفقود برجای گذاشته است.

این چهارمین سیل در یک سال گذشته است و سه سیل قبلی در پائیز نیز منجربه کشته شدن مجموعاً ۷۵ نفر شد.

به گفته سرویس زمین‌شناسی برزیل، حجم این سیل از سیل سال ۱۹۴۱ فراتر رفته و در برخی شهرها سطح آب به بالاترین حد خود در ۱۵۰ سال گذشته در این کشور رسیده است

روز گذشته یک سد واقع در یک نیروگاه برق آبی بین شهرهای بنتو گونکالوس و کوتپپورا تاحدی تخریب شد و تمامی شهرهای مجاور را به زیر آب برد. خروش یک رودخانه نیز باعث از بین رفتن یک پل در نزدیکی شهر لینا نوا شد.

بارش بی‌وقفه باران از روز دوشنبه آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود حداقل تا روز یکشنبه آتی ادامه یابد.

وضعیت آب‌وهوایی آمریکای جنوبی متأثر از پدیده طبیعی «ال‌نینو» است که به‌طور دوره‌ای سطح آب‌ها را گرم کرده و باعث خشکسالی در شمال و بارندگی شدید در جنوب می‌شود.

امسال این پدیده در کنار سیل‌های مکرر در جنوب، باعث خشکسالی بی‌سابقه در آمازون شده است. دانشمندان معتقدند این شرایط ناشی از تغییرات آب‌وهوایی با عوامل انسانی است.

کد خبر 6096529

دیگر خبرها

  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • تاکتیک جالب امیر تتلو برای فرار از مجازات
  • پدر مددکاری اجتماعی ایران: تعطیل کردن نمایش خانگی دردی از بحران‌های اجتماعی دوا نمی‌کند
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • سیل در افغانستان قربانی گرفت
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • سیل ویرانگر در برزیل ده‌ها قربانی و مفقود گرفت+فیلم