Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:15:43 GMT

بیشترین بارش‌های خراسان جنوبی در نهبندان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۰۹۵۵

بیشترین بارش‌های خراسان جنوبی در نهبندان ثبت شد

جواد نخعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به الگوی نقشه‌ها بارش‌ها امروز هم در تمام شهرستان‌های استان ادامه خواهد داشت و مردم باید از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

وی یادآور شد: شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، خوسف، بیرجند، قاین، سرایان و فردوس امروز از میزان بارندگی بیشتری برخوردار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به بارندگی‌های روزهای اخیر وضعیت برای روان‌آب و سیلاب تشدید خواهد شد و کاهش دید افقی، رگبار و رعد و برق، احتمال تگرگ در مناطق مستعد، خسارت به ابنیه، پل‌ها و مزارع دور از انتظار نیست.

هواشناسی خراسان جنوبی روز گذشته اعلام کرد؛ سامانه بارشی جدید از یکشنبه شب تا دوشنبه ۱۳ دی در منطقه فعال خواهد شد که در نیمه شرقی مرکز و به خصوص نیمه جنوبی استان بیشترین حجم بارش‌ها پیش‌بینی شده است.

طبق این گزارش شهرستان‌های نهبندان، خوسف و تا حدودی سربیشه بارش‌های رگباری توام با رعد و برق از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود بگونه‌ای که سیلابی شدن مسیل‌ها و ایجاد خسارت به زیرساخت‌ها، ابنیه، قنوات و به‌ویژه باغات و مزارع و راه‌های روستایی پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی خراسان جنوبی همچنین در ارتباط با میزان بارندگی‌ها در استان هشدار سطح قرمز صادر کرد.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی خراسان جنوبی بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی بارش باران خراسان جنوبی بارش باران خراسان جنوبی بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادر باردار در نهبندان

۱۵ اردیبهشت در روزی که بر اثر سیلاب و جاری شدن رودخانه های فصلی تمامی جاده های روستایی مسدود شده بود، امدادگران پایگاه چاهداشی شهرستان گزارشی مبنی بر گرفتار شدن آمبولانس حامل مادر باردار پشت رودخانه فصلی روستای میغان دریافت کردند.

خودروی آمبولانس که برای انتقال مادر باردار از روستای بصیران به شهرستان نهبندان راهی این روستا شده بود، پشت رودخانه فصلی روستای میغان گیر افتاد و با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان جنوبی تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

بلافاصله پس از دریافت گزارش، خودروی آمبولانس هلال احمر پایگاه چاهداشی شهرستان نهبندان به روستای بصیران اعزام و مادر باردار را به سلامت به بیمارستان رساند.

نوزاد این مادر باردار به محض رسیدن به بیمارستان به سلامت به دنیا آمد و گرمابخش خانواده ۵ نفره شد.

دختر تازه متولد شده این مادر در سلامتی کامل به سر می برد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بارندگی در خوزستان ادامه دارد
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان؛ آخرین وضعیت شهرتان را ببینید
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی