Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:23:13 GMT

عصاره وصیت شهید سلیمانی تبعیت از ولی فقیه است

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۰۹۶۳

عصاره وصیت شهید سلیمانی تبعیت از ولی فقیه است

سردار علی اصغر عباسقلی زاده روز دوشنبه در نشست «بررسی جایگاه شهید سلیمانی در تغییر معادلات تحمیلی استکبار»، فرازهای وصیت‌نامه سردار سلیمانی را خلاصه ای از وصیت‌نامه‌های شهدا در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و افزود: حفظ و صیانت از ایران اسلامی به عنوان حرم که اگر این حرم را حفظ کنیم کل زمین‌های اسلامی از جمله سوریه، عراق، فلسطین و غیره را حفظ کرده ایم، از دیگر فرازهای مهم این وصیت نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی لزوم پشتیبانی و اطاعت از مقام رهبری و بصیرت شناسی در جامعه را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در تاریخ صدر اسلام امامان و معصومان از بی بصیرتی مردم به شهادت رسیدند و دشمنان از صدر اسلام تاکنون با این روش دین اسلام را در فشار و تنگنا گذاشته‌اند و هم اکنون نیز با فتنه‌افکنی، هجمه روانی و شایعه‌پراکنی سعی در تغییر نظام دارند، اما مردم با بصیرت ایران با هدایت های رهبری همیشه توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده اند.

عباسقلی‌زاده مطالبه‌گری را حق جامعه و مردم برشمرد و ادامه داد: برخی از اعتراضات و نارضایتی‌های مردمی در جامعه به حق است ولی باید هوشیار بود تا دشمنان با سوء استفاده از مطالبه‌گری‌های به حق مردم، فتنه‌انگیزی و ایجاد اختلاف نکند.

به گفتهوی، برخی تجمع‌های کارگری، صنفی و شغلی با آنکه یک مطالبه به حق و بجاست، اما دشمنان با سوء استفاده از این موقعیت فتنه‌انگیزی می‌کنند که باید هوشیار بود و در این خصوص به دشمنان فرصت سوء‌ استفاده را نداد.

عباسقلی زاده بصیرت‌افزایی در جامعه را یکی از راه‌های شناخت حق و باطل ذکر کرد و بر ترویج بصیرت‌افزایی و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه تاکید کرد.

وی، ایمان به خدا و ولایت‌مداری را رمز موفقیت در جامعه و غلبه بر توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: تا زمانی که تمام مسئولان گوش به فرمان ولی فقیه زمان باشند، در تمام امورات جامعه از جمله در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی موفق بوده و قدرتمندتر از همیشه در مقابل دشمنان ایستادگی خواهند کرد، در غیر این صورت دشمنان بر ما غلبه خواهند کرد.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام اسلامی و مقتدر در منطقه می‌باشد که این امر را مدیون شهدای گران‌قدری هستیم که جان خود را در دفاع از اسلام و دین خود فدا کردند و ایران اسلامی را به اقتدار و سربلندی رساندند.

عباسقلی زاده، بر لزوم توجه ویژه مسئولان و مردم جامعه به وصایا و مکتب سردار شهید سلیمانی تاکید و اضافه کرد: حاج قاسم در مکتب امام و رهبری تربیت یافت و از جمله شجاع‌ترین، شیرمردترین و با ایمان‌ترین مردان نیک دنیا بود که در عرصه جهادی فردی مهربان و دلسوز برای مردم ایران اسلامی‌ و با اقتدار در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب بود که در این راه جان خود را فدای ایمان و رهبر خود کرد.

برچسب‌ها تبریز دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی سپاه عاشورا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی سپاه عاشورا تبریز دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی سپاه عاشورا عباسقلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • مطهری امام
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟