Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شعبانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی اعلام ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان مبنی بر ورود یک سامانه بارشی شدید به منطقه و در راستای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از جاری شدن سیل از روند اقدامات پیشگیرانه در روستای آبادان بخش دامن و رودخانه گران، روستای چاه جمال و سیل بندهای اطراف ایرانشهر بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شرایط بحران تمامی امکانات دولتی و خصوصی از وسایط سنگین، نیروی انسانی و امکانات پشتیبانی و خدماتی در خدمت مدیریت بحران قرار گرفته است افزود: ضرورت آمادگی کامل همه دستگاه‌ها وجود دارد.

فرماندار ویژه ایرانشهر بیان کرد: از شاخص‌های اصلی کارآمدی، توان مدیریتی، قدرت هماهنگی، بهره‌وری و کارآیی دستگاه‌های اجرایی عملکرد مبتنی بر سه اصل سرعت، دقت و صحت در زمان بحران است.

وی با بیان اینکه باید همه بخش‌ها با همه توان در خدمت مردم باشند اظهارداشت: ما خادم مردم هستیم و در شرایط حساس و بحرانی، تمام توان و تلاشمان باید ایجاد آرامش، آسایش و رفع نگرانی‌های مردم باشد.

شعبانی با اشاره به لزوم آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و مراکز مختلف خدمات دهی تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی شدت بارندگی‌ها، باید آمادگی لازم برای مقابله با مشکل یا بحران در هر سطح را داشته باشیم.

وی گفت: بازگشایی مسیل‌ها و دهانه برخی پل‌های مسدود شده با رسوبات و تقویت بخش‌هایی از سیل بندهای حفاظتی روستاهای بازدید شده و اطراف شهر و به کارگیری امکانات بیش‌تر و سرعت عمل در اقدامات پیشگیرانه مورد تاکید است.

فرماندار ویژه ایرانشهر افزود: با توجه رودخانه‌های اطراف این شهرستان، خطر ورود سیلاب‌ها به شهر و پیشینه آن ضرورت احداث دیواره حفاظتی شمالی منطقه در موقعیت چاه جمال، دیواره حفاظتی شرقی به موازات رودخانه در ضلع شرقی بزرگراه ایرانشهر- خاش، احداث دیواره حفاظتی روستاهای دامن با توجه به در معرض تهدید و خطر بودن باغات و نخلستان‌ها و نقاط مسکونی اطراف رود دامن مورد تاکید است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام مسکن‌وار چاره کار نیست و باید این پروژه‌ها جزو اولویت‌ها در اعتبارات سال آینده قرار گیرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان ایرانشهر سیستان و بلوچستان زاهدان ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌ رسان استان تا روز جمعه در حالت آماده‌باش قرار دارند.

کیانی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود    

دیگر خبرها

  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • خوزستان آماده برای سیل احتمالی / نگرانی برای نابودی گندم‌ها
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی