Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین بهداد روز دوشنبه در جلسه هماهنگی انجام ممیزی های داخلی و خارجی از کارخانجات لبنی دارای کد «آی.آر» با حضور مدیران و مسئولین فنی بهداشتی و تضمین کیفیت کارخانجات لبنی، اظهار کرد: در اولین فرصت جلسه ای با حضور مسئولین دامپزشکی استان، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی در خصوص رفع موازی کاری ها و تسهیل امور بهره برداران در حوزه کارخانجات لبنی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدید هیات های ممیزی خارجی از کارخانجات لبنی آذربایجان شرقی، خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی کشورهای مقصد و افزایش کیفیت محصولات تولیدی توسط کارخانجات لبنی استان شد.

بهداد بر لزوم آمادگی کامل کارخانجات لبنی استان جهت ممیزی تاکید کرد و سیاست اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی را در این زمینه، حمایت و رفع مشکلات کارخانجات لبنی اعلام کرد. 

همچنین در این جلسه مدیران کارخانجات لبنی به بیان مشکلات موجود در خصوص موازی کاری وظایف دامپزشکی، معاونت غذا و دارو و سازمان استاندارد در حوزه کفعالیت خود پرداختند. 

به گزارش ایرنا، ۵۸۰ واحد دامپروری در سطح آذربایجان شرقی فعالیت می‌کنند که از این میزان تعداد ۱۴۶ واحد صنعتی و بقیه نیمه صنعتی است و میزان تولید سالیانه شیر استان به حدود ۵۶۰ هزار تن می رسد.

بیش از ۱۰ واحد صنعتی تولید لبنیات در آذربایجان شرقی فعال است که به دلیل موقعیت جغرافیایی این استان و همجواری و نزدیکی آن به جمهوری های قفقاز، عراق و ترکیه، ظرفیت های بالایی برای صادرات مازاد نیاز و تولید و ارزآوری برای کشورمان دارند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سازمان دامپزشکی کشور محصولات لبنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سازمان دامپزشکی کشور محصولات لبنی آذربایجان شرقی سازمان دامپزشکی کشور محصولات لبنی آذربایجان شرقی کارخانجات لبنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این وضع تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6090565

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است/ کارگران حرف اول و آخر را در جهش تولید می‌زنند
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود