Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:58:04 GMT

همه محورهای ارتباطی روستایی دشتی بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۱۱۰۵

همه محورهای ارتباطی روستایی دشتی بازگشایی شد

به گزارش ایرنا، عبدالله نادری روز دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران دشتی افزود: محور مرکز بخش شنبه و طسوج  به روستاهای درویشی، باغان و کردلان که بر اثر بارش های شدید روز گذشته مسدود شده بود، بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر تنها محور درویشی به کردلان در محل آب‌نمای کردلان که بر اثر بالا آمدن آب رودخانه مند مسدود شده و ساکنان کردلان می‌توانند از محور جایگزین کردلان به باغان تردد کنند 

نادری ادامه داد: بر اثر بارش های بسیار شدید در مناطق  بالا دست استان بوشهر و فارس حجم آب رودخانه مند بسیار بالا آمده و همه نیروهای امدادی و راهداری در این مسیر درحال آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  دشتی به اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد مسدود شدن پل مند اشاره کرد و افزود: حجم آب در پل بزرگ مند در مسیر بزرگراه سیراف بسیار بالا آمده و در زمان حاضر تردد در پل مند در حال انجام است و هیچ مشکلی ندارد و پل دارای ایمنی کافی است.

مهرداد گنجه اضافه کرد: از هم استانی انتظار داریم  به شایعه ها در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را تنها از منابع موثق خبرگزاری رسمی و  صدا و سیما و شماره تماس ۱۴۱ سازمان راهداری پیگیری کنند.

وی افزود: در زمان حاضر بجز مسیر روستای درویشی به کردلان در دشتی تمام مسیرهای بازگشایی شده است و تردد در حال انجام است.

گنجه بیان کرد: آب در محل آب نمای راه روستای کردلان بر اثر افزایش آب ناشی از بارندگی در بالا دست استان فارس بالا آمده و نیروهای راهداری شهرستان برای هشدار دادن در محل مستقر شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز گفت: در جریان بارندگی های اخیر به ۱۰۰ خانوار استان بوشهر خدمات رسانی و امداد رسانی  شده است.

غلامرضا حاجیانی افزود:  نیروهای امدادگر هلال احمر استان ضمن  امدادرسانی به این خانواده ها، کمک‌هایی شامل نایلون، موکت، پتو، چادر و وسایل گرمایشی به آنها تحویل دادند.

وی اضافه کرد: ۱۰۰ نیرو ی امداد و نجات هلال احمر در دو پایگاه امدادی و ۲۸ خانه هلال شهری و روستایی در شهرستان دشتی در آماده باش کامل هستند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر بارندگی شهرستان دشتی تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر بارندگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر بارندگی شهرستان دشتی تردد جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام

سیدزاهدین چشمه‌خاور  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در این مدت هفت میلیون و ۹۱۵ هزار و ۳۹۴ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: محور چوار - ایلام با سه میلیون و ۵۷۵ هزار و ۲۲۶ تردد یکی از پرترددترین محور‌های استان بوده است.

چشمه خاور با اشاره میزان جا به جایی کالا در بازه زمانی یاد شده (ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه) گفت: طی این مدت یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۶۹۲ تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جا به جا شده است.

وی تاکید کرد: در فروردین سال جاری نیز بیش از یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۷۹ تردد بین استانی کل وسایل نقلیه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: این میزان تردد در فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است.

چشمه خاور بیان کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هر گونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی