Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حمید کمالی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روحیه جهادی و شیوه مدیریتی حاج قاسم مبتنی بر توکل بخدا، تبعیت محض از ولایت، عشق به مردم، صداقت در رفتار و عمل و قول، اخلاص، ساده زیستی و شجاعت و غیرت دینی بود که با درونی کردن این ویژگی ها می توان شبیه سردار سلیمانی شد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت و هر فرصتی نیازمند شناخت دقیق میدان، رصد اهداف، برنامه ریزی، عزم و اقدام شجاعانه و مخلصانه است که همه این موارد در پرتو توکل بخدا مسیر روشنی را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به ظرفیت های کشور و جوانان باور قلبی داشت و تمام کارهایش با روحیه جهادی عجین بود.

این همرزم شهید سلیمانی یادآور شد: بزرگترین راه تکثیر اندیشه و مکتب شهید سلیمانی، شناخت، ترویج و تبیین شاخصه های این مکتب در فضای جذاب جوان و نوجوان کشور است.

کمالی با بیان اینکه حاج قاسم اهل تعارف و باند بازی نبود، گفت: سردار با مردم رو راست و در همه امور خدا خواهی و اخلاص وی مشهود بود.

وی با بیان اینکه باید از هشت سال دفاع مقدس الگوبرداری کرد که چگونه افراد کم سن و سال در دوران جوانی فرماندهی می کردند، خاطرنشان کرد: به قول شهید سلیمانی نمی گفتند برو ! می‌گفتند: بیا ! یعنی فرمانده خودش جلوتر از همه بود و بقیه را به دنبال خودش می‌کشاند.

همرزم شهید سلیمانی بیان کرد: به نظر بنده نیاز نیست بخواهیم همه را در تمام سطوح درست کنیم چون نه فایده دارد و نه زمان اجازه می دهد و کار بیهوده ای است.

کمالی گفت: اگر فقط افرادی که دارای روحیه جهادی هستند در مناصب مدیریتی به کارگیری شوند، افراد زیرمجموعه نیز سعی می‌کنند خودشان را با او هماهنگ و همان مدیر صالح و مصلح سازمان با قاطعیت می تواند مانع فعالیت فرد یا افرادی که فاسد یا مفسد هستند، شود.

همرزم شهید سلیمانی افزود: می توان از وصیت نامه شهید سلیمانی بهره گرفت و از شاخص هایی که فرموده استفاده کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که ۲ سال بدون سردار چگونه گذشت؟ گفت: ۲ سال از شهادت سردار گذشته اما مردم ایران حتی یک روز بدون او زندگی نکرده اند، او هنوز هم فرمانده قلوب این ملت عاشق است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی سالگرد شهادت سردار سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی سالگرد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم