Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا پس از آنکه چندی پیش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که یک انبار مهمات قدیمی  سوریه مربوط به جنگ ژوئن ۱۹۶۷ را کشف کرده است ، اکنون پایگاه خبری عبری زبان «والا» اعلام کرد که این رژیم تصمیم دارد تا با انهدام این انبار مهمات، عملیات پاکسازی منطقه «متسبیه غادوت» از بقایای خطرناک جنگ گذشته را پایان دهد و انتظار می رود این مکان ها به روی عموم باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موجب طرح اخیر کابینه اسرائیل قرار است ۳۳۰۰ واحد مسکونی در شهرک‌های جدید الاحداث در بلندی‌های اشغالی جولان از جمله شهرک‌های اسیو و میطار طی ۵ سال آینده ساخته شود. همچنین قرار است ۴۰۰۰ واحد نیز در شهرک‌های قدیمی جولان اشغالی احداث شود و بدین ترتیب جمعیت شهرک‌نشینان در این منطقه تا ۴ سال آینده از ۲۳ هزار نفر به ۵۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

رژیم صهیونیستی در حالی اقدام به تصویب این طرح کرده است که سازمان ملل متحد در ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰ به اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه واکنش نشان داد و با تصویب قطعنامه‌ای اعلام کرد: اقداماتی که رژیم اشغالگر اسرائیل با هدف تغییر ماهیت و وضعیت حقوقی جولان سوریه انجام می‌دهد یا انجام خواهد داد، باطل و بی‌اثر بوده و نقض آشکار قانون حقوق بین الملل است.

بلندی‌های جولان همواره بخشی از خاک سوریه از زمان استقلال این کشور بوده است و اقدام رژیم صهیونیستی در اشغال این بلندی‌ها در جریان جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل در ژوئن سال ۱۹۶۷، تغییری در وضعیت تاریخی و نیز حقوقی بلندی‌های جولان نمی‌دهد.  

گرچه رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۸۱ میلادی قوانین داخلی خود را به این منطقه تسری داد که از نظر حقوقی، به منزله انضمام اعلام نشده آن به خاک فلسطین اشغالی بود، اما جامعه بین‌المللی هیچگاه این اقدام را به رسمیت نشناخته و بلندی‌های جولان را همچنان اراضی اشغال شده در جنگ تلقی می‌کند.

برچسب‌ها سوریه اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوریه اسرائیل رژیم صهیونیستی سوریه اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر حمله با چاقو در شهر رمله خبر دادند و افزودند در این حمله که بعدازظهر امروز (جمعه) انجام شد، یک زن شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی عامل این حمله توسط پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

کلیپ‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی لحظه شلیک نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان فلسطینی را نشان می‌دهد که ادعا شده این جوان، حمله با چاقو را انجام داده است.

پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون هویت عامل این حمله را اعلام نکرده است.

پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کردند که یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفت.

به گفته این رسانه‌ها، مجری این عملیات به شهادت رسیده است.

دو روز پیش از آن نیز رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع عملیات ضدصهیونیستی در شهر اشغالی قدس خبر داد و اعلام کرد که یک عملیات زیرگیری با خودرو در قدس روی داده و دو نفر زخمی شده اند.

به گفته این رادیو، یک قبضه سلاح دست ساز نیز در محل حادثه یافت شده است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • هیئت مصری برای مذاکره درباره اسرا به اراضی اشغالی می‌رود
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان