Web Analytics Made Easy - Statcounter

لورنتزو اینسینیه، کاپیتان ناپولی و مهره تاثیرگذار تیم ملی ایتالیا تصمیم گرفته در سال‌های پایانی فوتبالش، خارج از اروپا بازی کند.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، لورنتزو اینسینیه تصمیمش برای انتقال به تورنتو کانادا را گرفته و انتظار می‌رود طی این هفته، قراردادش را با این تیم حاضر در لیگ MLS امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است اینسینیه قراردادی پنج ساله با تورنتو امضا کند؛ اینسینیه سالانه ۱۱ میلیون یورو خالص با ۴.۵ میلیون یورو پاداش دریافت خواهد کرد. علاوه بر این‌ها یک واحد ویلا، مدرسه بین‌المللی برای فرزندان، معلم خصوصی انگلیسی و یک دستگاه اتومبیل گران‌قیمت در قرارداد اینسینیه ذکر شده است. اینسینیه به زودی با لوچانو اسپالتی و روبرتو مانچینی صحبت می‌کند تا تصمیم آینده‌اش را به اطلاع آن‌ها برساند. اینسینیه در نظر دارد در ژوئن و پس از پایان فصل، به صورت رایگان از ناپولی جدا شود.

لورنتزو اینسینیه می‌خواهد مسیری را طی کند که سباستین جووینکو، مهاجم اسبق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا پیموده بود. در زمستان ۲۰۱۵ جووینکو با قراردادی گران‌قیمت از یوونتوس به تورنتو پیوست. او به ستاره تیم کانادایی تبدیل شد اما طی مدت چهار ساله حضورش در تورنتو به تیم ملی ایتالیا دعوت نشد. جووینکو به اینسینیه هشدار داده بود در تورنتو بهترین زندگی را خواهی داشت اما از نظر فوتبال بین‌المللی کاملا محو می‌شوی. به همین خاطر ممکن است در صورت راهیابی ایتالیا به جام جهانی ۲۰۲۲، اینسینیه شانس حضور در قطر را از دست دهد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی

تا ساعتی دیگر در دیداری حساس، ناپولی میزبان رم است.

ناپولی و‌ آاس رم در هفته ۳۴ سری آ 2023/24 از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر می روند. ترکیب رسمی دو تیم به شرح زیر است:

ترکیب ناپولی مقابل رم

ترکیب رم مقابل ناپولی

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • خلاصه بازی ناپولی ۲-۲ آاس رم (سری آ - 2023/24)
  • گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه