Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی روز دوشنبه در همایش علمداران بصیرت به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: تلاش های شهیدحاج قاسم برای گسترش وحدت میان مسلمانان بزرگ‌ترین درس برای جوانان است که باید حرکت برای رضای خدا و همگان را سرلوحه خود قرار دهند.

وی بیان کرد: وجه مشترک تمام ادیان الهی، اعتقاد به خداوند متعال است که بزرگانی با خلوص نیت از جمله شهید سلیمانی، آیت الله میبدی، آیت الله مصباح یزدی  و آیت الله طاهری با کردار و عمل درست خود سعی کردند الگوی مناسبی برای همگان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وحدت و یکپارچگی با حرکت واحد و یگانه رهبر معظم انقلاب، آیت الله میبدی ، آیت الله طاهری، آیت الله مصباح یزدی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قابل توجه است.

حجت الاسلام آقاتهرانی گفت: ورود به دیانت و سیاست جزو مسوولیت های همگانی است و نمی توانیم در مورد موضوعات بی تفاوت باشیم و بگوئیم به ما ربطی ندارد.

وی به فرارسیدن اولین سالگرد درگذشت آیت الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت: علامه مصباح بارها تاکید کرده بود که بهترین و برترین نعمت خدا به مردم ایران، حضرت آیت الله خامنه ای است که موجب وحدت و انسجام کشور و پیوند بقیه کشورهای حوزه مقاومت از جمله  فلسطین، سوریه، عراق شد. 

وی افزود: انقلاب با وجود امام خمینی (ره) و درایت رهبر معظم انقلاب پابرجا بوده و بر بستر خون شهدا، مکتب حاج قاسم، ایمان جدی و اخلاق و روحیات مردم و خانواده های شهید در حال حرکت به سمت پیشرفت است.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس بامداد یکشنبه ۱۳ دی سال ۹۸ هنگام خروج از فرودگاه بغداد در اقدامی جنایتکارانه به دستور دونالد ترامپ هدف حمله تروریستی پهپادهای آمریکا قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

از دهم تا شانزدهم ماه دی به‌ عنوان هفته مقاومت و ۱۳ دی روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در تقویم کشور روز جهانی مقاومت نامگذاری شد.

برچسب‌ها مرتضی آقا‌تهرانی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گرگان گلستان سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرتضی آقا تهرانی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گرگان مرتضی آقا تهرانی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گرگان گلستان سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی شهادت سردار آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد پاکپور همزمان با اردیبهشت مقاومت، ایام شهادت جمعی از مدافعان حرم مازندرانی در حماسه کربلای خان طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا حضور یافت و گفت: لشکر ۲۵ کربلا منشأ بسیاری از موفقیت‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران بعد از دفاع مقدس در مناطق مختلف عملیاتی بوده است، مانند مناطق شمال غرب کشور که با تروریست‌ها و عناصر ضد انقلاب درگیر بوده‌ایم و بسیاری از پیروزی‌ها را در این منطقه مدیون این لشکر هستیم و در این راه برادران عزیزی هم به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: درخشش لشکر ۲۵ کربلا را در جبهه مقاومت هم شاهد بوده ایم و یکی از آن مناطق مهمی که همیشه برای این لشکر می‌درخشد و آن واقعه و عملیات در ذهن مردم شمال کشور باقی می‌ماند منطقه خان طومان است که در شرف سالگرد شهادت آن بزرگ مردان بنده در اینجا حضور دارم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره‌ی همه شهدا، شهدای امنیت کشور و شهدای لشکر ۲۵ کربلا که جان خودشان را در جهت ایجاد امنیت و جلوگیری از ناامنی در مرزهای کشور فدا کردند، بیان داشت: کمال احترام و قدردانی را نسبت به خانواده معظم شهدای لشکر ۲۵ کربلا مخصوصاً شهدای خان طومان که بعد از مدت‌ها پیکر مطهرشان به آغوش وطن بازگشته بود را به جا می آورم.

مازندران در اردیبهشت خان طومان ۱۶ شهید والامقام مدافع حرم تقدیم کرده است.

کد خبر 6091466

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا