Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا "حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی" در آیین دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی در محل سالن همایش‌های سپاه پاسداران چابهار اظهار داشت: سردار رشید اسلام هم در میدان جنگ و هم در پیگیری مشکلات مردم حضور داشت که نمونه مشخص آن کمک به سیل‌زدگان بود که شخصا بین مردمِ آسیب دیده حاضر می‌شد و به مشکلات آن‌ها رسیدگی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخلاص در کار، موفقیت‌ها را بیشتر می‌کند و از دیگر ویژگی‌های این سردار عزیز همین بود که روز به روز بر موفقیت‌هایش افزوده می‌شد و نه تنها در بین مردم ایران بلکه در قلب مردم جهان اسلام جای داشت که بعد از شهادت حاج‌قاسم، همه اشک ریختند و این جنایت آمریکایی‌ها را محکوم کردند.

امام جمعه چابهار گفت: سردار سلیمانی به عنوان یک مرد بزرگ و قدرتمند در جبهه‌های جنگ حضور داشت و بعد از آن تا زمان شهادت در عرصه‌های مختلف خوش‌درخشیده است.

وی خدمات سردار سلیمانی در جهان اسلام را با اخلاص و به‌دور از هرگونه چشمداشت عنوان کرد و گفت: برای همین دشمن از سردار سلیمانی هراس داشت و درنهایت وی را به شهادت رساند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یک انسان کامل بود و دشمن وحشت زیادی از آن داشت زیرا او یک مرد شجاع، دلیر و الگوی بزرگی برای همه قشرها بود، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار، یک انقلابی واقعی بود و جانش را برای پایداری انقلاب تقدیم کرد.

امام جمعه چابهار گفت: حاج‌قاسم سلیمانی دروغ نمی‌گفت و همیشه یار و یاور محرومان و مظلومان بود.

حاج‌قاسم سلیمانی به عنوان یک الگو و روش همچنان زنده است

مدیرعامل منطقه آزادچابهار نیز گفت: سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی به عنوان یک الگو، روش و مَنِش همچنان زنده است و مکتب وی، سلیمانی‌های زیادی را وارد جامعه خواهد کرد. 

عبدالرحیم کُردی ادامه داد: جهانیان روش و افکار سردار سلیمانی را شناختند و همه انگشت ملامت به سمت عوامل این جنایت تاریخی نشانه گرفتند.

وی با اشاره به اینکه راه و مسیری جز سردار سلیمانی نیست، خاطرنشان کرد: کسانی‌که دل در گرو ایران اسلامی و ترویج انقلاب و پایداری جمهوری اسلامی دارند، اندیشه سلیمانی را به عنوان یک مکتب، قائده و مسیر سرلوحه کارشان قرار می‌دهند.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت. 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی چابهار قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی چابهار سیستان و بلوچستان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی چابهار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی عنوان یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!