Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:52:44 GMT

بارسلونا از ستاره جدیدش رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۱۷۸۰

بارسلونا از ستاره جدیدش رونمایی کرد

به گزارش ایرنا، ژاوی سرمربی جدید بارسلونا که قصد تقویت تیم خود را برای نیم‌فصل دوم لالیگا دارد، «فران تورس» را هفته گذشته از منچسترسیتی انگلیس به خدمت گرفت.

مراسم معارفه این مهاجم اسپانیایی امروز در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد و ممکن است از بازی هفته آینده، فرصت حضور در میدان را هم پیدا کند. نشریه اسپورت کاتالونیا رقم قرارداد او را سالیانه ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون یورو اعلام کرده است.

ژاوی که به نظر می‌رسد حساب ویژه‌ای روی تورس باز کرده است، در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل مایورکا گفت: بزرگترین ویژگی او حرفه‌ای‌بودنش است. ذهنیت او، تعهدش و سازگاری با بازی در ترکیب سه‌مهاجمه ویژگی‌های مثبت اوست. تورس به خوبی عقب می‌آید و در دوئل‌ها نیز پیروز می‌شود. او کمک زیادی به ما خواهد کرد.

برچسب‌ها ژاوی لالیگا بارسلونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ژاوی لالیگا بارسلونا ژاوی لالیگا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه روزهای خوبی را نمی‌گذراند. مهاجم برزیلی وضعیت خود در بارسا را درک نمی‌کند. باشگاه در نقل و انتقالات ژانویه ۲۰۲۴ تصمیم بزرگی گرفت و روکه را چند ماه زودتر از توافق به بارسلونا برد اما همه چیز برخلاف انتظارات پیش رفت.

در مجموع او در ۱۳ بازی تنها ۳۱۰ دقیقه بازی کرده است. روکه فقط دو بار از ابتدا بازی را آغاز کرده و در ترکیب اصلی بوده و در دقایقی که به‌دست آورده دو گل به ثمر رسانده است.

او حتی یک دقیقه هم در لیگ قهرمانان بازی نکرده و از اینکه ژاوی هرناندز از او چشم‌پوشی می‌کند و فران تورس و مارک گویو را جلوتر بازی می‌دهد بسیار ناراحت است.

شرایطی که روکه در بارسا تجربه می‌کند او را تحت تأثیر قرار داده و افراد نزدیک به این بازیکن اعتراف کرده‌اند که ستاره ۱۹ ساله در حال سپری کردن روزهای دشواری است.

اطرافیان او همچنین تأیید کرده‌اند که ژاوی با او صحبت نمی‌کند و هیچ ارتباطی بین این دو طرف وجود ندارد و بدین ترتیب روکه اصلا نمی‌داند که ژاوی از او چه چیزهایی می‌خواهد و برنامه‌اش برای او چیست.

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • خلاصه بازی ژیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • ژیرونا - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا