Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار عبدالله عراقی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، شهدای مدافع حرم استان کرمان و یادواره شهدای شهرستان رفسنجان در مصلی این شهر افزود: بیش از ۳۰۰ زوج در کنار مزار حاج قاسم مراسم عقد خود را برگزار کرده اند و این شروع در زندگی ها برکت را در جامعه جاری و ساری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق این آیه شریفه قرآن کریم است که خداوند می فرماید از میان مومنان افرادی هستند که صادقانه با خدا عهد و پیمان بسته و پای آن ایستادند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم نهفته های بسیار زیادی دارد و مکتب حاج قاسم انسان ساز است اظهار داشت: با وجود فشارهای استکبار جهانی علیه ایران و توطئه های داخلی، این انسان پاشنه آشیل جمهوری اسلامی قرار گرفت و برای رسیدن به اهداف این نظام مقدس، تشکل های مردمی مختلف را ایجاد کرد که البته مردم بر روی تفکر و عمل حاج قاسم وحدت نظر دارند.

سردار عراقی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی کسی است که در طول 40 سال مبارزه جهادگونه انجام داد گفت: وی در رکاب امام راحل (ره) و در دوران دفاع مقدس، فرماندهی لشکر ثارالله را به دست گرفت و با هدایت موثر نیروهای رزمنده، توانست با خط شکنی دشمن را از سرزمین خود براند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان از حاج قاسم شهید بیشتر می ترسند تا زمانی که در قید حیات بود لذا خداوند حاج قاسم سلیمانی را از روستایی در دیار کرمان انتخاب و ذخیره کرد تا هم در زمان حیات و هم شهادتش انسان ساز باشد.

سردار عراقی بیان کرد: با قدم گذاشتن در گلزار شهدای کرمان احساس می کنیم که در بین الحرمین هستیم، مردم نه تنها از استان های مختلف کشور بلکه با حرکتی سرشار از عشق به شهدا بویژه شهید سیلمانی به سمت میعادگاه کرمان آمده و میهمان کرمان هستند.

سردار عراقی با اشاره به اینکه شهدا شاهدان واقعی هستند و دست ما را می گیرند و از انحراف ما انسان ها جلوگیری می کنند بیان کرد: ارتباط خود را با محافل شهدا برقرار کنیم و بهه مند شویم.

وی تصریح کرد: سال های ۹۴ و ۹۵ در سوریه ۹ ماه از طرف نیروی زمینی سپاه ماموریت پیدا کردیم تا در شهرهای حلب و النصره علیه داعش ماموریت انجام دهیم و توفیق داشتم در جوار و رکاب شهید سلیمانی باشم.

سردار عراقی ادامه داد: حاج قاسم محبوب دلها و ذوب در ولایت بود، اخلاص و صداقت دو ویژگی حاج قاسم بود که رهبر انقلاب بر آنها تاکید دارند، به معنای واقعی مرد میدان بود و در لحظات خطر حضور داشت و عاشق شهادت بود و  این تاثیر مکتب امام و رهبری است.

رئیس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: دنیا حاج قاسم سلیمانی را شناخت و دشمنان از همین موضوع ترس داشتند و تمام تلاش خود را بکار گرفت تا حاج قاسم را از نظر فیزیکی حذف کنند امّا نمی دانستند که بعد از شهادت حاج قاسم برای جهانیان عزیزتر و غزت مند تر می شود.

وی خاطر نشان کرد: مرم همیشه درمیدان هستند الان تکلیف سنگین مکتب سلیمانی این است که به صورت عملی کارآمدی جمهوری اسلامی را در کشور را نشان دهد و مشکلات اقتصادی کشور را با کمک مردم و با محوریت رهبر انقلاب و با استعانت از خون شهدا حل کنیم و طعم خیر و برکت در این کشور را به مردم بچشانیم.

برچسب‌ها کرمان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی رفسنجان پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی رفسنجان کرمان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی رفسنجان حاج قاسم سلیمانی سردار عراقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی